Gå til innhold

Noen andre som angrer på det de stemte i fjor?


Anbefalte innlegg

Noen andre som angrer på det de stemte i fjor?

 

siden den såkalte "rød-grønne" regjeringen har samfunnets reele livs verdier forsvinne....

 

60stk som må betale toppskatt...

vansklig stillte har blitt fratatt tilbud...

stoltenberg har drite seg ut en del ganger allerede....

osv.----->

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si jeg har sett mye markante tiltak de har vist interesse å løpe til pressen for. Det jeg savner mest er en effektivisering i beslutningsprosessene slik at vi kan ha en reel forventning på å se resultater av regjeringens politikk tidligere. Det er noe som ikke bare gjelder den rød-grønne regjeringen med hele systemet forøvrig.

 

Det er en del beslutninger gjort fra regjeringen som skurrer litt, men det gjør det forøvrig i hver eneste regjering. Savner en mer løsningsorientert valgkamp enn løfte-budrunde, på den måten ville vi kunne fått økonomer og den slags folk med fagelig kompetanse til å prøve å forutse konsekvensene i forkant av valget, ikke i ettertid :) Men det blir vel med drømmen.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg stemte borgerlig, og synes det var svært dumt at vi ikke var flere!

 

2005 gav oss fotballaget Tufte...

...og Regjeringen Tufte!

7196515[/snapback]

 

Som overtok for regjeringen "rævedilter" :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

vansklig stillte har blitt fratatt tilbud...

stoltenberg har drite seg ut en del ganger allerede....

osv.----->

7195881[/snapback]

 

Hvilke vanskeligstilte har blitt fratatt tilbud?

Lenke til kommentar

Etter å hatt stemmerett, og benyttet den, i 15 år har jeg kommet frem til at valgresultatet har liten ller ingen betydning for min hverdag. Uansett hvem som vinner valget vil endringene bli minimale. Eneste stortingspartiet som ikke har fått prøve seg i regjering er FRP, regner med at det ikke blir noe anerledes med de heller.

Lenke til kommentar
Jeg stemte AP, og angrer ikke, jeg blir derimot irritert over de som klager over at alt ikke har skjedd på 1år, de har jo fått 4år på seg, la oss klage etterpå

7199889[/snapback]

 

Vi klager på alt det de HAR gjort. Lar det surre og gå ut perioden, og håper folk har sett tegninga.

Endret av kverna
Lenke til kommentar
SV her, og jeg angrer så absolutt ikke. De er de eneste som klarer å ta vare på landet.

 

Kan ikke i min villeste fantasi klare å tenke på å stemme borgerlig.

7197467[/snapback]

Skulle ønske jeg var så skråsikker på forhånd, så slapp jeg å følge med på hva partiene gjorde og sånt. Kanskje jeg bare skal velge et parti og stemme på dem til jeg dør.

 

Elle, melle, deg fortelle..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...