Gå til innhold

Lyst på en fototur?


Flums

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen (kanskje spesielt dere med dSLR)

 

Jeg har vært på Cuba for snart 2 år siden. Da hadde jeg et Sony F707 (som var sliten) og en gravid samboer. Det sier seg selv at det ikke blir en fototur av slikt.

 

Det jeg ønsker er å reise tilbake da så og si hele Cuba for meg var et stort motiv. Det er så mye spennende kultur, samferdsel og politikk at landet er som en reise i tid. Snakket litt med akam.no og de kunne hjelpe med publisering av en slik tur....

 

Det jeg lurer på om noen kunne tenkt å være med hit mot påska/våren en gang. Før jeg går videre med eventuelle planer søker jeg terrenget for å se om andre kan være interessert...

 

Eventuelt, eller begge deler; noen som kunne tenke seg en fototur i Norge? Tingen om man går flere sammen er jo selvfølgelig det sosiale, veksle erfaringer og med en reise til Cuba kan man dra godt nytte av å være flere :)

 

Håper på tilbakemeldinger her! For dere som ikke har vært på Cuba: det er noe annet enn andre steder dere har vært og må oppleves!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har så smått planer om å arrangere fototurer for våre brukere med tiden. Riktignok ikke fullt så langt av gårde som Cuba sånn i første omgang, men om noen er interesserte i å bli med på Akamfototur ett eller annet sted i Norge til våren, så er det fint om dere holder øynene åpne etter info. Det kommer om en stund. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei alle sammen (kanskje spesielt dere med dSLR)

 

Jeg har vært på Cuba for snart 2 år siden. Da hadde jeg et Sony F707 (som var sliten) og en gravid samboer. Det sier seg selv at det ikke blir en fototur av slikt.

 

Det jeg ønsker er å reise tilbake da så og si hele Cuba for meg var et stort motiv. Det er så mye spennende kultur, samferdsel og politikk at landet er som en reise i tid. Snakket litt med akam.no og de kunne hjelpe med publisering av en slik tur....

 

Det jeg lurer på om noen kunne tenkt å være med hit mot påska/våren en gang. Før jeg går videre med eventuelle planer søker jeg terrenget for å se om andre kan være interessert...

 

Eventuelt, eller begge deler; noen som kunne tenke seg en fototur i Norge? Tingen om man går flere sammen er jo selvfølgelig det sosiale, veksle erfaringer og med en reise til Cuba kan man dra godt nytte av å være flere :)

 

Håper på tilbakemeldinger her! For dere som ikke har vært på Cuba: det er noe annet enn andre steder dere har vært og må oppleves!

7193496[/snapback]

 

 

Det er ikke akkurat lysten som er det største problemet :whistle:

 

Men dersom noen tar iniativ til en billigere og nærmere vil dette være interessant.

(Bergen, Stavanger, København, Stockholm, London, Liverpool annet enn byer også selvsagt). For Sony/ Minolta eiere så planlegger Gary Friedman tur til China.

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne tråden, virket som en veldig god ide :D

 

Er selv helt nybegynner på foto, og har for tiden bare et Fuji F11 kamera, men har siklet på dSLR en stund nå, og har veldig lyst å lære. Men hvis dere proffer ikke hadde hatt noe imot å ha med en amatør, kunne jeg gjerne tenkt meg en sånn tur :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Trenger ikke ha Speilrefleks vel, det hele er  jo å være glad i foto og være med hverandre!

 

Jeg selv syntes vi skulle hatt noe på vestlandet... Helst rundt Bergen/Hardanger. Vi kunne jo hatt en skitur på Folgefonna eller noe lignende, det hadde vært topp!

7487126[/snapback]

 

Alle har dSLR untatt meg med CoolPix L4 XD Ha ha ha, da blir jeg eid! :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Amatører er vi alle, men bergensere i Brann-drakt vil vi ikke ha med ;)

7485732[/snapback]

At det var....?

 

Hehe! Hadde vært dritgøy med foto tur. Men Ser jo helst at det hadde blitt valgt et sted litt nærmere da. England har mange gode muligheter....

8074479[/snapback]

 

Til deg som er Sony Minolta bruker så er det faktisk tur på gang.

 

til Lysefjorden

Lenke til kommentar
Amatører er vi alle, men bergensere i Brann-drakt vil vi ikke ha med ;)

7485732[/snapback]

At det var....?

 

Hehe! Hadde vært dritgøy med foto tur. Men Ser jo helst at det hadde blitt valgt et sted litt nærmere da. England har mange gode muligheter....

8074479[/snapback]

 

Til deg som er Sony Minolta bruker så er det faktisk tur på gang.

 

til Lysefjorden

8078921[/snapback]

Leste det. Men er ikke sikker på brukergruppen du snakker om her... Også muligheten for at en "bare forsvant" med et par kameraer...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
Når dere sier at det er spesielt for dSLR, så er det for alle med speilrefleks, eller er det en spesiell type? Er ganske fersk på dette, men kommer sterkt!!

 

dSLR er bare et digitalt speilreflekskamera.

Jeg hadde lett blitt med på en sånn tur, men jeg er student, så jeg håper på litt student venlige priser :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...