Dr. Mobius Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det er viktig at Windows Media player Network Sharing Service er aktivert i Administrative tools (Control Panel -> Administrative Tools). Det er mulig at denne tjenesten heter noe annet om du ikke har lagt inn WMP11.
heier Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det er viktig at Windows Media player Network Sharing Service er aktivert i Administrative tools (Control Panel -> Administrative Tools). Det er mulig at denne tjenesten heter noe annet om du ikke har lagt inn WMP11. 7202874[/snapback] Hm..takk for tipset. Skal undersøke det når jeg kommer hjem, har ikke vært inne der og kikket.
lonnj89 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 jeg får ikke avinnstalert WMP11, hva skjer? 7202732[/snapback] det skal jo bare være å rulle den tilbake til WMP10, funka ihvertfall hoss meg
dueno Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 For oss med mac: http://www.macupdate.com/search.php?keywor....x=0&button.y=0
Sodoma Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Testet ut dette med mediaplayer 11 i går. Fikk etterhvert streamet bilder, musikk og wmv filer når jeg la filene inn i Mine dokumenter ... bilder, musikk og film directoriene .
Dofty Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 det står "rollback is complete" men jeg har fortsatt WMP11. kan også si at jeg var så forbanna at jeg sletta WMP mappa i C:/WINDOWS
SvadaVon Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Vet ikke om dette er løsningen for dere, men for meg så virket det. 1. Jeg satte fast ip på x360. 2. Lar brannmuren på pc'en godta all tcp/udp trafikk fra ip'en til x360. Jeg prøvde først å åpne portene, men det funket ikke hos meg. 7202251[/snapback] Hvordan gjennomfører man nummer 2? Har bare vanlig windows firewall. Hvis jeg prøver å pinge ipen til boxen fra pcn får jeg bare forespørsel avbrut...
Nastro Azzurro Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 er ikke alle routere som blokkerer intern trafikk da
Lakus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 *mine innlegg* Skal testes senere når jeg skaffer med Trådløs Adapter til boksen min.
enator Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 her er et support triks.. ta og avinnstaler alt som har med enten WMC eller MP11 og gjøre, da mener jeg ALT. ned med brannmur og antivirus, husk at xp har en egen brannmur som ligger på kontrollpanel. innstaler på nytt og la xboxen og pc'en finne og streame. så på med brannmur og anti virus. det har seg sånn at nesten alt av brannmur og anti virus nekter og streame mellom pc og annet tull, f.eks mobil (min kunnskap) nå skal det fungere.
arash23 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 TAkk For alle svaran jeg fikk det til med første forsøken har en Netgear switcher og den funker fett.. trengt ikke å gi ip eller ¨åny... bruker WMC 2.00 og den funker FETT. 'Emnet kan stenges Admin!
Skogslik Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Får ikkje instalert windows media connect eller MP11 her :/ Min Windows er vist piratkopiert eller noe.. han pc byggeren her i byn bruker vist samme windows cd på alle pcne han bygger.. iriterende greier
heier Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg fikk det også endelig til i går. Det eneste jeg måtte gjøre var å høyreklikke på "Mine dokumenter"-mappen og velge "Del denne mappen på nettverket". Vips så funket alt fett, trengte ikke å rote med brannmur eller noe som helst. Dette var med WMP 11..
dapperdan Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg fikk det også endelig til i går. Det eneste jeg måtte gjøre var å høyreklikke på "Mine dokumenter"-mappen og velge "Del denne mappen på nettverket". Vips så funket alt fett, trengte ikke å rote med brannmur eller noe som helst. Dette var med WMP 11.. 7211810[/snapback] Ikke si at det er alt som skal til da... Har selv kåla med dette i timesvis uten å få det til. Installert, avinstallert, pinga hit og dit, mekka ip-adresser, kobla meg rundt og i mente... ingenting funka. glemte å dele mapper på den måten du beskriver. aaarrrgh! må testes etterpå!
Scortech Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Funker som det skal det...Jeg streamer bilder,musikk og video fra pcen min til 360 fra Windows Media Player 11.. Det du gjør 01.Åpne windows media player 11. 02.Klikk på "Library" 03.Se følgende bildet Og du er klar til å streame.. Så det er sagt så bruker jeg en D-Link switch.... Endret 13. november 2006 av Scortech
Mala Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Trur eg muligens går in for ein Format c:\ når eg kommer heim i dag. Begynner å bli noen mnd. siden sist, og ting begynner å skje med PC`en kan ein si. Måtte gi opp heile stremaings idèen her for litt siden.
Dofty Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 formaterte PC'en jeg også, funka fett etter
Mala Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Okei! WMC tillot meg faktisk å dele mapper etter formateringa, og det var jo bra Men eg fannt aldri boksen når eg hadde denne koblet i switchen,sammen med de andre PC`ene i huset. koblet eg den derimot direkte i PC`en dukket den opp kjappt som bare det. Noen råd for å få konsollen koblet opp mot pc igjennom switchen?
Tjohei Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Får ikke fram alle mp3-ene mine. Den finner mange, men ikke alle. Er det det at filene ligger i en undermappe, eller er det noen spesiell encoding som ikke støttes? (Bruker gjerne VBR på APS...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå