Gå til innhold

Gitartråden for nybegynnere


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen måte å ''trene'' høyrehanda til åskjerpe seg, slik at det er mulig å foreta raske riff og grep?

7818598[/snapback]

Tren med metronom.

Start veldig sakte heilt til du får det til å gå glatt. Så setter du opp farten 2bpm og speler til det går glatt igjen, og slik fortsetter du så langt du klarer.

Veldig viktig å ikkje sette opp farten for tidlig.

7832308[/snapback]

Så enig, så enig. Litt vanskelig å spille på klikk i begynnelsen, men det har "revolusjonert" øvingen min i hvert fall ^^

 

Et klikk i minuttet er en grei hastighet å starte på.

Lenke til kommentar
PS! Enda en godbit!! For de som ikke har sett
. Han er flink... :p

7862994[/snapback]

Uffameg. Visst er han dyktig, men det var mye der som kunne vært mye bedre. Han spiller jo masse feil også. Virker dårlig planlagt.

7864109[/snapback]

 

 

Hm, du er nok mye flinkere enn meg, for jeg hører ikke mange feil, hører noen få, men ingen kritiske.

Å lage en slik sang som han har gjort er helt utrolig, ihvertfall etter min mening ;)

Lenke til kommentar
PS! Enda en godbit!! For de som ikke har sett
. Han er flink... :p

7862994[/snapback]

Uffameg. Visst er han dyktig, men det var mye der som kunne vært mye bedre. Han spiller jo masse feil også. Virker dårlig planlagt.

7864109[/snapback]

Det var en del feil inni der, men tross alt hva kan man forvente når en kido spiller fortfort i fem minutter. Veldig uenig på at det virket dårlig planlagt- han tok seg så fantastisk bra inn igjen de gangene han var ute å seilte, og det gjør man ikke i det tempoet uten å øve/planlegge litt på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...