Mala Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Kjøppte CE på absoluttspill eg også, hadde opprinnelig bestilt den vanlige utgaven til 549,- Men denne blei jo satt ned med 60,- slik at CE havenet på 549,- Meget bra pris! Men ka i svarte er dette piss elendige opplegget med forumet no? Forbanner irriterende.
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 @Mala: Dette vil være den blikkboksen? Hvis ikke avbestiller jeg. La også ved en kommentar om at jeg verken ville ha svensk eller danks cover. For meg er det norsk eller engelsk som gjelder.
Mala Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 @Mala: Dette vil være den blikkboksen? Hvis ikke avbestiller jeg. La også ved en kommentar om at jeg verken ville ha svensk eller danks cover. For meg er det norsk eller engelsk som gjelder. 7213863[/snapback] Er vel blikkboksen som er CE utgaven ja?
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det finnes faktisk to utgaver av Gears of War. Limited Edition er vel en blikkboks, men den vanlig CE er en vanlig DVD boks.
Mala Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det finnes faktisk to utgaver av Gears of War. Limited Edition er vel en blikkboks, men den vanlig CE er en vanlig DVD boks. 7213906[/snapback] Limited Collectors Edition er den de får inn på absoluttspill.no ifølge dem.
Lakus Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Er det bare for meg filmene ikke virker? Kan noen legge opp en Zip fil eller Rar fil med alle HD filmene på rapidshare elns?
MindTooth Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 GameTrailers.com fjernet filmene tidligere denne uken. Og husk at det er ikke lov til å poste linker til de filmene på forumet.
Straffa Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 GameTrailers.com fjernet filmene tidligere denne uken. Og husk at det er ikke lov til å poste linker til de filmene på forumet. 7215584[/snapback] Bra jeg lastet de ned
Lakus Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Bra jeg lastet de ned 7215618[/snapback] De er jo fremdeles på siden hvis man bare går litt nedover der, men er ikke HD versjoner da
T-Bear91 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 når er det det er mulig å se på de mp filmene? (naar kommer de tilbake, vet noen det?)
T-Bear91 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 (endret) lol dobbel post! Endret 5. november 2006 av BloodSpiller
WangenPs3 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hmm....Dette var jo filmer fra Gears of War...Trodde det var God of War jeg...jaja..sånn er det når folk skriver feil forkortelser...
Lokiboki Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Er dette 2 forskjellige versjoner av Limited edition til Geow? http://news.teamxbox.com/xbox/12001/Gears-...ition-Pictures/ http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Har forbanna lyst til å bestille fra absolutt spill, men må ha den blikkboksen! Den er jo nydelig
Mala Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Er vel limited CE som er den tinnboksen? Er den absoluttspill har, sjøl om bildet er feil. Eller kan dete vere omvendt? Har ihvertfall bestillt den derifra..så håper eg på det beste Uansett ein fin pris.
Solid Liquidious Snake Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Videoene funker jo ikke! Står bare "klar"
Oxidia Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 om dere ser på ebgames.com/play.com/komplett osv.. så har de 2 versjoner gears of war og gears of war (limited edition) / collectors edition / limited collectors edition ... så antar det bare finnes 2 versjoner, hvor den ene har mange navn
Tjohei Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) GameTrailers.com fjernet filmene tidligere denne uken. Og husk at det er ikke lov til å poste linker til de filmene på forumet.7215584[/snapback] Vet du noe om hvorfor filmene ble fjernet? Og hvorfor er det ikke lov til å linke til dem? Endret 6. november 2006 av Tjohei
Lakus Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 GameTrailers.com fjernet filmene tidligere denne uken. Og husk at det er ikke lov til å poste linker til de filmene på forumet.7215584[/snapback] Vet du noe om hvorfor filmene ble fjernet? Og hvorfor er det ikke lov til å linke til dem? 7227135[/snapback] Som sagt så er de fremdeles på siden, bare ett stykke nedover, og ikke i hd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå