Gå til innhold

12 nye MP filmer fra GoW. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slo meg med et nanosekund der, Avanore ;)

Da slapp jeg i alle fall å poste selv.

*Titte på GoW MP-film*

7187408[/snapback]

 

Ha ha holdt akkurat på å lage en post selv :tease:

 

Ser ganske artig ut, headshot var rått.

Virker som områdene er ganske små, så mye action hele tiden. Framraten virket stabil også :thumbup:

Var ganske kule soundeffects når noen ble slaktet med motorsag hehe :ph34r:

Endret av Toreal
Lenke til kommentar
Framraten virket stabil også :thumbup:

7187475[/snapback]

 

Herlig flyt og for en atmosfære!

7187496[/snapback]

 

Japp. Ser jævlig bra ut. Skal innrømme at jeg har vært litt skeptisk til Gears ganske lenge. Men det ser ut til å bli et skikkelig bra spill :)

 

Er bare litt urolig for at omgivelsene skal bli boring etterhvert. Kun grått :nei:

Lenke til kommentar
litt skuffa over grafikken men, klar over at det må være dårligere multiplayer så det skal gå bra, men call of duty 3 ser mye bedre ut multiplayer og der er det mye mer som skjer på en gang, større brett og kjøretøy osv

7187806[/snapback]

høh? Ser jo mye bedre ut enn CoD3... hvis du har noen filmer fra CoD3 mp som ser bedre ut en dette må du gjerne vise de. Skal ha begge spillene, men GoW har klart bedre grafikk.

Lenke til kommentar
Altså, Gears er jo i en helt annen liga en CoD3 grafikk messig...

 

Se på Multiplayer Features HD, 1:34 min ut i videoen. De trærne ser jo ut som de er fingermalt av en 3 åring..

Muligens den mest skuffende CoD3 videoen jeg har sett.. ble ikke imponert

7187891[/snapback]

 

hehe, du har nok rett, de fleste videoer jeg har sett av cod3 har inneholdt veldig mye action og fete effekter så jeg har nok blitt blendet av det, etter å ha sett over videone igjen er jeg enig at gow mp ser bedre ut. men jeg er likevel litt skuffet over gow etter å ha sett sp, og lest at mp ikke skulle se så mye dårligere ut, men jeg syns det er stor forskjell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Oh my, oh my. Dette spillet ser veldig lovende ut, kan ikke vente til å få GoW Collectors Edition i hus. Imponerende grafikk og flyt i multiplayer-delen, hadde trodde de måtte gå ned litt fler hakk for å ha en stabil framerate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...