Rha- Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Dette spillet så veldig bra ut, nydelig grafikk. BTW - Første posten på forumet! Endret 31. oktober 2006 av Rha-
nilox Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Dette så jo skikkelig moro ut, ser ut som det er små intime baner som fører til intense og nærgående kamper. Å si man er skuffet over grafikken blir litt rart syns jeg, dette er uten tvil bedre grafikk enn resistance. :!: Det var også et veldig bra lydbilde som skapte en intens og spennende atmosføre syns jeg. Men tror kanskje det vuggende sprintekameraet kan gjøre deg svimmel etterhvert selv om det ser kult ut i starten. Og det virket vanskeligere å ha oversikten med et 3-persons kamera som flytter enn del på seg enn om det f.eks. skulle vært en vanlig statisk fps, men det tror jeg blir litt av utfordringen og sjarmen i det. Da skulle en bare hatt en xbox da..
HooligaNs117 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Dæven Det headshotet og den hagla må være noe av det villeste jeg har sett på et spill Glad jeg allerde har forhånds bestillt spillet på EB!
aspic Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Dæven Det headshotet og den hagla må være noe av det villeste jeg har sett på et spill Glad jeg allerde har forhånds bestillt spillet på EB! 7194377[/snapback] Hvilken film var det? =o
MindTooth Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Film nr. 4, på slutten. Da begge blir hjelpesløse. Kult å se begge ligge ved ovenfor hverandre, og ikke kan gjøre noe
TwiiK Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kommet film 11 og 12 og nå. Banen de spiller i 10 og 11 ser helt konge ut. Føler det blir litt mye run & gun i disse filmene, men det er vel for å få det så actionfylt som mulig. Tror spillet blir enda artigere når man spiller på lag og er taktiske/litt feige og bruker cover mye mer. Og er nesten litt for lavt spillernivå på han som spiller. Blir nesten sittende og irritere meg over hvor fatal han er til tider. Ser det ikke er noen hud, radar eller noen ting. Tror det kan bli helt villt artig i matcher med respawn når en kan stå et plass på mapet og eie alle uten at de helt vet hvor du er . Synes mapene ser store ut, jeg. Fikk liksom for meg at de skulle bli så små, men er jo masse plass å campe/snipe/flanke på.
Straffa Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Kommet film 11 og 12 og nå 7195385[/snapback] Takk for opplysningen. Oppdatert første post
Gusarov Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Hehe.. Sjekk ut "prstuntet" til GoW spillet a Endret 1. november 2006 av Gusarov
PapaDon Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 hm, kan se ut som om filmene er fjernet, jeg finner de iallefall ikke...
Straffa Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Samme problem her... Irriterende 7196366[/snapback] Hvor ble de av? Bra jeg lastet ned noen av filmene
Straffa Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Our sincere apologies. The multiplayer gameplay videos had to be taken down, but alas there is hope. As we sort out the mess (as quickly as possible) we hope to have them back up tomorrow.
Tjohei Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Kan det ha hatt noe med belastningen på serverne deres å gjøre, mon tro...?
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Vil tro dette er kræsjet med opphavsretten til Epic. Men hvis de kommer tilbake i morgen, er vel alltid godt.
Tjohei Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Vil tro dette er kræsjet med opphavsretten til Epic.7198013[/snapback] Hvorfor det? Burde ikke alle spillsider som legger ut gameplayfilmer få problemer da?
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Er vel egentlig GameTrailers som har lagt ut mange MP filmer. Ser ikke noe andre som har gjort. Kanskje Epic syntes de ga ut altfor mye informasjon om MP delen til Gears of War.
Bruker-104685 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Ser så sinnsykt bra ut spør du meg. Ble virkeligt imponert over grafikken og flyten i multiplayeren . Og singleplayerdelen kommer jeg til å spille så mye siden jeg ikke har Gold. Jeg har ikke sett tendenser til ScreenTearing eller lugg i lakken på Gears Of War av dem ingamefilmene jeg har sett . Bare 16 dager nå folkens til det smeller
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Tror Epic har jobbet _veldig_ hardt med å optimalisere Gears of War for X360. Blir nok bra å få slått kloa i spillet ja..
Lakus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Bestilte nettop Collectors Edition og en extra trådløs kontroller for en tusenlapp på GameZone... må jo spille co-op her, koste hva det koste vil!
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 De selger den 100,- billigere på Absoluttspill.no Men, håper du blir like lykkelig med boksen din som jeg håper jeg blir med min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå