duottar Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Hvis dere har en håndkontroller til pc'en slik som f.eks playstation har, hvilke spill spilller dere med den?
Whalecore Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Pro Evolution Soccer 6, eneste jeg brukte min til hvertfall. =)
BjoroyIL Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Pro Evolution Soccer 6, eneste jeg brukte min til hvertfall. =) 7185860[/snapback] Fifa 07. Helt genialt
andir Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Eneste jeg har brukt joypad'n min til, er GTA: San Andreas. Det er også den eneste grunnen til at jeg kjøpte joypad'n, men du som den var verdt det.
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Final Fantasy 7 & 8 faktisk. Var litt kjipt da jeg fant ut at man kunne booste summons ved å hamre på alt tasten på tastaturet på 8'a da... men så runda jeg jo uten, jeg ble nesten litt progamer der gitt. håh.
Bone Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Fahrenheit Tomb Raider Legends Splinter Cell -serien (ifølge en kamerat) Another World Nintendo -emulatorer.. Jeg har en 360- USB-pad, forresten..
Trylleblyant Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) FIFA 07, Need For Speed Underground/UG2/Most Wanted. Endret 1. november 2006 av Trylleblyant
-Mr.T- Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 FahrenheitTomb Raider Legends Splinter Cell -serien (ifølge en kamerat) Another World Nintendo -emulatorer.. Jeg har en 360- USB-pad, forresten.. 7196013[/snapback] Er du fornøyd med den paden? Vurderer å kjøpe
cyberPanda Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 drømmfall, pga den helt unødvendig latterlige mus/tastatur styringen
Xiphac Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 I bilspill generelt synes jeg det er på sin plass med en håndkontroller.. TOCA Race Driver 3 Need For Speed U. Disse har ihvertfall jeg kjørt med pad..
Bone Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 FahrenheitTomb Raider Legends Splinter Cell -serien (ifølge en kamerat) Another World Nintendo -emulatorer.. Jeg har en 360- USB-pad, forresten.. 7196013[/snapback] Er du fornøyd med den paden? Vurderer å kjøpe 7196339[/snapback] Ja, kjempefornøyd! Eneste at Fahrenheit har en lite kompatibilitets problem med denne.. Men, det skal visst finnes en "løsning" der et sted.. (spilte Fahrenheit med en annen pad jeg har, før jeg kjøpte meg Xbox360 og ekstra joypad) drømmfall, pga den helt unødvendig latterlige mus/tastatur styringen 7196383[/snapback] Denne glemte jeg! Jepp! Helt nødvendig med pad til dette spillet!!
Isbilen Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Bruker 360-paden min til Re-Volt, masse emulatorer og av og til på bilspill når jeg ikke gidder å montere ratt og pedaler for å få analog styring. Har også funnet et helt strålende program, ControlMK, som lar meg mappe bl.a. musefunksjoner til kontrolleren. Bruker den derfor også som fjernkontroll når jeg sitter i sofaen, bl.a. med musefunksjoner og medie-snarveier. På http://redcl0ud.com/ finner du også XBCD-driverne, som eier de originale. X360-kontrolleren er nok den suverent beste joypaden man kan få til PC, jeg er kjempefornøyd.
BjoroyIL Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Hva er den beste paden da? har en microsoft sidewinder. føler at det er en klasikker. helt genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå