Gå til innhold

Sonys skrekk-reklame: Genial eller horribel? (PS3)

Penneknekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns ikke det var skummelt, creepy og hvertfall ikke bra. var ikke sært heller, var bare dårlig.

og alt for kort.

Skrevet (endret)

Ingen tvil om at meningene er delte. Videoen er temmelig populær på Youtube nå, men ratingen er ikke så mye å skryte av.

Tror ikke jeg hadde tort å være alene med konsollen. :ermm:

Endret av Penneknekt
Skrevet
Ingen tvil om at meningene er delte. Videoen er temmelig populær på Youtube nå, men ratingen er ikke så mye å skryte av.

Tror ikke jeg hadde tort å være alene med konsollen.  :ermm:

7185289[/snapback]

It will eat your babies!

Skrevet

Fikk sett den med lyd nå og den ble ikke mindre creepy av det nei. PS3 framstilles jo som en slags ond "the ring" konsoll som korrumperer ungene dine. Skal de sende det her i beste sendetid i USA? Vedder på at det blir en del reaksjoner. :roll:

Skrevet
Var elendig, men poenget var vel at siden en baby ser ut til å like den må den være bra. Hadde ungen begynt å grine istedenfor for å gurgle og peke hadde det ikke vært veldig positivt. Siden en uskyldig unge liker den, må den være bra... Ganske enkelt knep...

7185583[/snapback]

Huh? :dontgetit: Det er ei dokke... og den begynner jo å grine..

Skrevet (endret)

Ja, så den en gang til, fulgte litt bedre med :wallbash:, og ja den kan lett oppfattes som creepy...

Var kanskje ment som en slags tech-demo, någet spesiell sådan...

Endret av jag
Skrevet (endret)

Det er noe urovekkende over den, synes jeg. Den dype summingen i bakgrunnen, den metalliske barnestemmen, de sterile omgivelsene. Blir spennende å se om reklamen kommer hit til Norge også.

Endret av Penneknekt
Skrevet

Ja ja, noe må jo Sony finne på så de får fokus bort fra den syke prisen på PS3.

Som reklame er dette noe av det mest søplete jeg har sett. Det gir jo absolutt ingen koplinger mot produktet, og ikke ble jeg spesielt mye klokere heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...