Gå til innhold

Gothic 3 patcher - Bare overfladisk tull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da kom det jo enda en patch som hjalp LIKE lite som den første. Spillet oppfører seg like tullete som før; eks: quest-npc'er låser seg i path'en de går, quests som ikke kan fullføres, spillet klikker når jeg prøver å save, spillet oppfører seg generelt sett tregt etc... Får fortsatt følelsen av at jeg spiller alpha/beta jeg da..

Utrolig at de ikke klarer å fikse NOEN av de myriadene med feil som finnes. Nei, jeg er veldig skuffet enda. Er så utrolig kjedelig at flere timers med questing ender i at NPC'en låser seg fast, eller at de finner på noe annet dumt.

Nei, dette spillet burde ikke vært utgitt enda, og kanskje de burde ventet til en god stund ut i 2007 for å luke ut all shit, dette er jo nesten bare en lang flause. Og det værste av alt er at det hadde vært et så UTROLIG bra spill hadde de bare lagt litt mer arbeid i QA...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, patchen var for så vidt nyttig. Ingen tvil om at mange opplever flere bugs i spillet, men det rare er at mange spiller det nesten knirkefritt. Jeg tror det hele koker ned til at dataspillene blir mer og mer teknisk avanserte og desto mer sårbare for uoversiktlige variabler i forhold til mange ulike brukerkonfigurasjoner. Du er tydeligvis en av flere som er uheldige med Gothic 3, mens andre, deriblant jeg, opplever minimalt med problemer. Neste gang er det kanskje motsatt.

Skrevet

Hvor mangen bugs du vil oppleve kommer mest ann på hvordan den første loaden av gamet ditt er mitt intrykk, Siden jeg har en save som er full av dritt og shit, som masse quest er bare full stending buga... veldigt trist....

Men på et annet game(begge er på samme pc) er alt helt fint, nesten ingen bugs på quests og slikt, bare de andre wierdo bugs. Men uansett, dette spillet er så bra at jeg klarer faktisk(tro det eller ei) å overse de fleste bugs(det vil si vanvittigt mangen) men noen er bare for gale, men jeg nyter spillet enda

Skrevet (endret)

Det må være noe i det Radial skriver, for jeg har ikke oppdaget en eneste bug etter 5 timers spilling. Spillet kjører glatt og fint og har aldri krasjet. 5 timer er kanskje ikke så mye, men allikevel.

Installerer bare spillet og patcher etterhvert som nye patcher kommer, gjelder alle spill. Folk klager over krasj og all mulige bugs i de fleste spill, noe jeg aldri opplever (eller ikke oppdager - og i såfall kan det ikke være store bugs), så enten er jeg utrolig heldig, eller så kan det ha noe med at folk skal forandre på systemfiler og tweake for å få ting til å gå raskere. Kanskje det som gjør ting ustabilt. Jeg vet ikke jeg.. :shrug:

Min PC er forøvrig 3700+, 2GB Ram og 7900GT. Ferdig bygget fra Netshop, jeg rører minst mulig av innstillinger og slikt. Ergo; spill virker. Min teori hvertfall :p

Endret av zuperMensch
Skrevet

Opplever at spillet er lite optimalisert (ting tar tid), samt noen få bugs her og der. Men det er egentlig alt. Satser på at det blir luket ut med tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...