Gå til innhold

Kan jeg bruke ddr3?


Gnoke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og hva er egentlig best av xfx og leadtek?

f eks: 7600gt

7181074[/snapback]

 

Ytelsen er den samme vanligvis. Noen produsenter klokker kortene sine litt høyere, legger ved mer/mindre software, forskjellige kjøleløsninger osv. Men i hovedsak vil kortene yte det samme, så lenge de er bygget med samme modellnavn.

Lenke til kommentar

Jeg betalte ca 1500/1600 kr for mitt nVidia 7600 GT (XFX) (samme model som tomshardware har i testen).

 

Det er et kjempebra kort.

 

Jeg spiller en del CS:S og der kan jeg kjøre alt (absolutt allt) på fullt. (Filtering 16x og det andre på 4x). Skjermen min har en oppløsning på 1280*1024.

Har en FPS da på ca 80 i gjennomsnitt.

 

Mitt kort var da et PCI-E kort. Du kan jo bare ha AGP kort.

Men jeg angrer, skulla ha kjøpt et bedre, oblivion går hakkete og tregt (men det kan jo skyldes min dårlige CPU, AM2 3500+).

Lenke til kommentar
har du et forslag til skjermkort da? inntil 2500 kr? agp

7181746[/snapback]

 

Ikke legg mer enn ca 1500 kr i kjøp av skjermkort til 478 basert system. I og med at du må bruke AGP i dag vil neste oppgradering av PC-en medføre at også skjermkort må byttes (i og med at AGP baserte HK er (vil bli) en svunnen historie).

 

Så i realiteten vil systemet ditt neppe ha lengre levetid enn ca 1 år fra dato, uansett hvor bra skjermkort du kjøper.

 

7600GT er et greit valg.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
har du et forslag til skjermkort da? inntil 2500 kr? agp

7181746[/snapback]

 

Ikke legg mer enn ca 1500 kr i kjøp av skjermkort til 478 basert system. I og med at du må bruke AGP i dag vil neste oppgradering av PC-en medføre at også skjermkort må byttes (i og med at AGP baserte HK er (vil bli) en svunnen historie).

 

Så i realiteten vil systemet ditt neppe ha lengre levetid enn ca 1 år fra dato, uansett hvor bra skjermkort du kjøper.

7181840[/snapback]

 

Enig. Det finnes 7600GT kort til 1300 kr som bruker AGP grensesnitt. Følg bare min link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...