Gå til innhold

Formatere/defragmentere x360 hd

hodesleng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp blitt en lykkelig eier av x360 prem,kjøpt brukt: derfor er det mulig å formatere hele hd`n så jeg slipper å gå inn på hver mappe og slette? Men kanskje viktigst av alt; er det mulig å defragmentere den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Skrevet
Har nettopp blitt en lykkelig eier av x360 prem,kjøpt brukt: derfor er  det mulig å formatere hele hd`n så jeg slipper å gå inn på hver mappe og slette? Men kanskje viktigst av alt; er det mulig å defragmentere den?

7174561[/snapback]

Jeg tror ikke det går, men det går ann å slette hurtigminne eller noe slikt ved å trykke inn en kombinasjon på kontrollen. Husker ikke hva, men det finnes en tråd om dette på forumet.

Skrevet
Har nettopp blitt en lykkelig eier av x360 prem,kjøpt brukt: derfor er  det mulig å formatere hele hd`n så jeg slipper å gå inn på hver mappe og slette? Men kanskje viktigst av alt; er det mulig å defragmentere den?

7174561[/snapback]

Jeg tror ikke det går, men det går ann å slette hurtigminne eller noe slikt ved å trykke inn en kombinasjon på kontrollen. Husker ikke hva, men det finnes en tråd om dette på forumet.

7177222[/snapback]

jo, det går an å formatere. Gå inn på system>memory>trykk y(device options).. there you go. :)

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

7174561[/snapback]

7177222[/snapback]

jo, det går an å formatere. Gå inn på system>memory>trykk y(device options).. there you go. :)

7177352[/snapback]

Tenkte på defragmentere den jeg.. Tror ikke d går..?

Skrevet

Men når man formaterer så forsvinner vel ikke operativsystemet som x360 kjører (dashbordet); det er vel bare musikk profiler,filmer osv som forsvinner?

Skrevet (endret)
Men når man formaterer så forsvinner vel ikke operativsystemet som x360 kjører (dashbordet); det er vel bare musikk profiler,filmer osv som forsvinner?

7178490[/snapback]

Formaterer man mister man alt på harddisken. Du kan muligens laste ned 360 OS og installere på nytt etterpå...

Mvh Erling

Edit: Post 1000!! :D

Endret av ekwathne
Skrevet

har gjort det nuh,men hvorfor har jeg bare 14 GB ledig når disken er på 20 GB?

OK,vet at 20 GB ikke vil bli 20 GB i praksis,men 14 var da vel litt lite? eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...