Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Går utifra at headinger også gjelder som "første touch"?

Skrevet

Whoscored.com er en side med loads av shit. Er diskutert opp og i mente før, så jeg bare linker til /r/chelseafc der du kan lese om hvorfor man ikke burde ta det de skriver seriøst.

http://www.reddit.com/r/chelseafc/comments/1ajcg2/kevin_de_bruyne_vs_the_4_other_chelsea_playmakers/c8xz5kh

Prøver ikke å ta bort noe med KdB sine prestasjoner, det er uten tvil en spennende spiller, men føler ikke whoscored er en særlig "gyldig" kilde.

Skrevet

Husker han prøvde på det for en stund tilbake også, han skulle gi kapteinsbindet videre og JT ropte til han "Lamps, no" eller noe. Kan hende jeg tar feil midt på natta her, men erindrer noe lignende som skjedde. Visste ikke at man kunne bytte kapteiner midt i kampen uansett?

Skrevet

Jeg trodde også at eneste tillatte bytte av kaptein var om nåværende kaptein gikk ut.

Mulig det var derfor JT ikke tok i mot :ph34r: "That's not allowed you knobhead" - sa sikkert noe slikt til Lamps.

Skrevet

The captain of a team has no special status or privileges under the Laws of the Game but he has a degree of responsibility for the behaviour of his team.

Det var det eneste jeg fant om saken. Mener da Lampard og JT har tatt båndet i fra Cech flere ganger uten problemer når de har kommet på.

Skrevet

Snakker om å dra et sitat ut av sammenheng. Det står under overskriften "Showing dissent by words or action", og betyr altså at kapteinen ikke har noen spesiell rett til å protestere på dommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...