Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
Skrevet

For meg er det samme faen, jeg mener at skal vi spille for å vinne kan vi like greit slå ut de beste med en gang.

Det har jeg alltid ment om cupspill.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Må tenke på topp 4 og.

Topp 4 som i Premier League? Det er jo serie.

Skrevet

Det ville gitt det laget som blir slått ut av EL en fordel i kampen om topp 4. Lettere kampprogram. Derfor vil jeg ikke møte spurs før finalen.

Skrevet (endret)

Faen. Tur langt pokker inn i Russland er ikke det vi trenger i vårens kampprogram.

Bedre enn å ta t-banen opp til nord-london og bli massakrert av en waliser med sine 10 desipler, som ville vært den verste trekningen.

Endret av Mos Def
Skrevet

Juan Mata & CFC News ‏@juanmata10fans

Juan Mata has the highest number of assists (23 assists) in world football this season. #CFC #OneMata

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Som en kort kommentar til den pågående diskusjonen i Liverpool-kamptråden (velger å ta det her), så vil jeg beklage for det lille utbruddet mitt mot Emils i stad. Var bare forbanna over at laget mitt spilte så elendig, og ble provosert når han kom inn og strødde salt i såret. Pleier vanligvis å holde meg edruelig, men denne gangen rant det over. Noen ganger kan vi skrive helt hodeløse ting, men jeg synes som regel de fleste har mye godt å bidra med. Også Emils.

Og da skal jeg slutte å diskutere person.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Det jeg skrev var bare en liten spøk altså. Slikt forekommer da i hytt og pine. Det var virkelig ikke ment som trolling på noe som helst nivå. Jeg antok at reaksjonen kom pga. det var i kampens hete. Jeg hadde nok svart nøyaktig med samme mynt tilbake. Det er fult normalt.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, angrer ikke et sekund på at jeg handlet inn drakta hans for å si det slik. Husker jeg ble sjokkert når jeg trodde han tok en megadive mot United, men så tråkket han over istedet. :p

DrogbaFan11 ‏@Ahmed_A_Askar

Congrats: Chelsea are the 1st team through to the #NextGen Finals in Lake Como and also end Juventus' unbeaten run U19s #CFC @NextGenSeries

FourFourTom ‏@FourFourTom

I was impressed last time I saw Chelsea U19 (youth cup v Colchester), but to beat an unbeaten Juventus side 4-1 today they were next level.

John ‏@TheChelseaTalk

Juventus were the only unbeaten team in NextGen. To beat them by the margin we did is truly impressive.

Unguttene imponerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...