PrettyBoy Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 La oss si vi kjøper Falcao til en gigantsum, vil ikke han føle det samme presset som Torres gjorde, går han 2-3 kamper uten å skåre så kommer han til å bli ødelagt vil jeg tro. Torres føler at han må gjøre no ekstraordinært hver kamp for å overbevise seg selv, ledelsen, klubben og ikke minst fansen. Kanskje det er derfor han prøver på de unødvendige raidene sine, ikke vet jeg. Som den artikkelen ble lagt ut her på forrige side om Torres, så er jeg enig, han går sjeldent på gode løp.. Hva om vi prøver oss på Dzeko?
LarsP Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 La oss si vi kjøper Falcao til en gigantsum, vil ikke han føle det samme presset som Torres gjorde, går han 2-3 kamper uten å skåre så kommer han til å bli ødelagt vil jeg tro. Falcao ble solgt for 47 millioner euro (40 + 7) da han gikk fra Porto til A.M. Han har vel taklet presset sånn noenlunde ok?
Emils. Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 (endret) Ashley Cole @TheRealAC3 Just want to take a moment to thank you all for your endless support. Couldn't have made it this far without you & I sincerely appreciate it Ashley Cole @TheRealAC3 And to all you non-supporters out there, I definitely couldn't have made it to the top without climbing over you!! #HatersCantBreakMe Endret 16. november 2012 av Emils.
dysfunctional Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 (endret) Respect your haters. They are the ones who think you are better than them. Wow -- nå følte meg utrolig som en jævla tumlbr-instagram-swag-hore, men sitatet passet til situasjonen. Endret 16. november 2012 av Zeromac
PrettyBoy Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Falcao ble solgt for 47 millioner euro (40 + 7) da han gikk fra Porto til A.M. Han har vel taklet presset sånn noenlunde ok? Ble han solgt for så mye, hva for oss til å tro at vi får han for 500mill? Lukaku spillr idag?
Emils. Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 (endret) Utkjøpsklausus i kontrakten til RF. Lukaku får ikke lov å spille i dag, så han er ikke med. Endret 17. november 2012 av Emils.
PrettyBoy Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Utkjøpsklausus i kontrakten til RF. Lukaku får ikke lov å spille i dag, så han er ikke med. Aah, takk for svar,.
Emils. Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 (endret) Mata, Oscar og Ramires hviles. Romeu, Sturridge og moses starter i steden. Ivanovic starter ikke heller. Cole på benken og.. Endret 17. november 2012 av Emils.
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Greit det i forhold til at vi har Juventus på tirsdag.
Emils. Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Ja vi bruker Luiz. Helvetes usmarte drittunge.
Herr Brun Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Kommentatoren har virkelig mancrush på Odemwingie.
Emils. Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Haha ha. "man of the match Long". Han har jo nesten ikke vært med i kampen. Bra kommentator.
Herr Brun Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Drit i Falcao, la oss kjøpe Shane Long.
Herr Brun Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 YES! Nygutta gjør det igjen. Herlig innlegg, og goalgettertendenser av Hazard. Tror dog ikke han får godkjent den. Header jo ut i feltet jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå