Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

 

Det er Conte alene sin skyld at han fryser ut spillere. Greit at han og Costa hadde en clinch, men du burde for all del ha en plan om du skal fryse ut en av verdens beste spisser. 

 

Der vett man faktisk ikke hva som har skjedd, så det blir for dumt å skylde alt på Conte.

Godt mulig at Costa var såpass illojal at Conte's reaksjon var på sin plass, men igjen, det vett vi heller ikke.

 

Ok, han har høyere conversion på hode enn med beina, men faktumet er at han har scort 10 ganger på 17 kamper, vel på vei til 20 mål, som var det meste Costa scoret på en sesong.

I tillegg har jeg stor tro på at han så lenge han faktisk er bedre enn Costa på de andre tingene som jeg har nevnt, så vil det resultere i flere mål fra resten av laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det en forhenværende Chelsea-spiller som heter Mohamed Salah som sløser noe vanvittig med sjanser, men han er ikke så verst allikevel til å score. Morata er ingen dårlig spiss og å si at han bør selges etter en halvsesong er å ta i litt. Jeg syns han har vært ok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Slutt å dra frem prisen. Van Dijk er middelmådig og koster mer.

 

Costa hadde så og si den samme klinsjen med Mourinho. Ser du fellesnevneren?

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg synes ikke det er noe spesielt ved ham, og han har ikke vist noe spesielt over tid til å skulle forsvare prislappen. Prislappen kommer utelukkende fra desperasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ross Barkley ser veldig sannsynlig ut...  :huh:

 

Edit: £15M er riktignok ikke ille for engelsk spiller i dagens marked.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg får flashbacks til da Liverpool-supporter skrøt av signeringen av «talentet» Lallana for noen år siden.

 

Dette er ren middelmådighet. Det er nok et bevis på at klubben har beveget seg bort fra målet om å være den beste klubben i Europa og heller beveget seg mot å bli en amerikansk sportsklubb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...