Gå til innhold

PlayStation 3 – fortsatt mye å bevise (PS3)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare minner om Devil May Cry 4 som kommer eksklusivt til ps3. Det er grunnen til at jeg bare MÅ ha en ps3 i hus :)

Kommer til å være verdt hver krone alene :thumbup:

Endret av emale
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal bli artig å se ein sammenligning av den som sitter i PS3 og ein stand-alone spiller ja.

Gjør som mange gjorde med forrige generasjons konsollene, flash firmwaren eller lignende, og du vil nok få en del mer "options" når det kommer til film osv.

Bare se på Xbox Media Center til Xbox 1.

Vet ikke om det var det du mente men alikevel :p

Skrevet
Skal bli artig å se ein sammenligning av den som sitter i PS3 og ein stand-alone spiller ja.

Gjør som mange gjorde med forrige generasjons konsollene, flash firmwaren eller lignende, og du vil nok få en del mer "options" når det kommer til film osv.

7215963[/snapback]

Eg siktet egentlig til bildekvalitet egentlig :p Men man kan da heller ikkje forvente samme kvalitet på PS3 sitt drev kontra dem man finner i stand-alone spillerene ;)

• 8 måneder senere...
Skrevet

7215963[/snapback]

Eg siktet egentlig til bildekvalitet egentlig :p Men man kan da heller ikkje forvente samme kvalitet på PS3 sitt drev kontra dem man finner i stand-alone spillerene ;)

7216063[/snapback]

Jeg venter heller på ps4, ps3 er for dyr i forhold til det den står for. Og ps2 er en knallmaskin som duger flott en stund til.

Skrevet

7215963[/snapback]

7216063[/snapback]

Jeg venter heller på ps4, ps3 er for dyr i forhold til det den står for. Og ps2 er en knallmaskin som duger flott en stund til.

9083864[/snapback]

Don't bother picking up a PS3, PS4 is right around the corner

http://www.engadget.com/2006/12/04/dont-bo...und-the-corner/

Skrevet
Bare minner om Devil May Cry 4 som kommer eksklusivt til ps3. Det er grunnen til at jeg bare MÅ ha en ps3 i hus :)

Kommer til å være verdt hver krone alene  :thumbup:

7214572[/snapback]

Hehe. tipper du føler deg passe teit nå :tease:

Skrevet

Sa ikkje utviklaren sjølv at den var eksklusiv? I so fall synest eg ikkje nokon treng å føle seg teite for å ha trudd det. :)

Kay

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...