Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er jo passe idiot hvis du har tenkt å drive et 12V kjøleskap igjenom PSU... tror dette i seg selv trekker 6-700W

7419274[/snapback]

600-700w? :wow: Slike kjøleskap pleier å utstyres med noe pinglete peltierelement, og er laaaaangt unna 700w.

Skrevet

Det er jo en grunn til at du skal prime!! men du må bruke effektprimer for å få bra resultat. ble jo ikke veldig speiling.

MVH bZerk

Skrevet
Du er jo passe idiot hvis du har tenkt å drive et 12V kjøleskap igjenom PSU... tror dette i seg selv trekker 6-700W

7419274[/snapback]

600-700w? :wow: Slike kjøleskap pleier å utstyres med noe pinglete peltierelement, og er laaaaangt unna 700w.

7419829[/snapback]

Jeg kan finne ut om PSU'en holder til kjøleslapet. Jeg går på Elektro og har lært om å beregne effekt og sånt.

Men ser på det i morra i så fall, for nå må jeg legge meg før pappa oppdager at jeg ennå er oppe. :p

Skrevet

Se etter en eller annen etikett på kjøleskapet. Der skal det stå hvor mye strøm det trekker ved 12V (f.eks. "1A" eller "2A" eller lignende).

Det er sånt multimeter kameraten din har?

Skrevet (endret)

hmm..

ikke sånn heller..

han har helt gult!

yellow_multimeter.gif'

Sånn trur jeg han har

saken er klargjort..

under kjøleskapet sto det:

12volt=40-65w

Morten

Endret av Morten92
Skrevet

5 Ampere da maks, Så ikke ha den på samme rail som grafikkkortet. hehehe.

Uberhet BF2 runde så åpner kjøla for å ta seg en kald cola og i det kjøleskapet starter igjen... spontan reboot.

Skrevet

hadde vært fint vis du kunne ha brukt et bedre kamera og hålt d i ro når du tok bilde så kanskje d hadde gått an å se va d var du hadde tatt bilde av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...