Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det var greit jeg.

 

Poenget med sidedør er jo ikke akkurat å bare se på hk og skjermkort, men hva ellers du har inni der, feks fet vannkjøling, 9x WD disker eller noe drit..

 

Forresten, hvordan ellers var kabinettets kvalitet ? Tenkte jeg også skal ha det , men ikke noe casemod da. Trengte et billig kabinett.

7310016[/snapback]

 

 

enig med deg egentlig om sidedøra;)

joda.. kabinettets kvalitet er grei. du får det du betaler for, greit kabinett til prisen egentlig.. lett er det og.

kanskje metallet er litt tynt og skrøpelig, men greit nok :)

Lenke til kommentar

Selvsagt, fordi du faktisk kjøpte det da... hehe

 

Tenkte jeg skulle få lånt meg en dremmel og kutta ut de 2 orginale 80mm hulla bak i kabinettet og sette inn griller som jeg har i pen gull farge og små modde litt for ytelse, feks 120mm trakt med 120mm papst på CPU til "The Adjustable Air duct" på siden.

 

Stikkordene er ytelse og økonomi og funksjon :)

Men ikke få det så jalla, sett litt tid til det , syns du det ikke er helt perfekt, gjør det om :) :)

Lenke til kommentar

jeg veit.. høres ut som en god ide det ja.. 120mm papst også trakt.. jeg skal gjøre det jeg og skjønner du..

men 80mm med trakt rett på cpu'en;)

også enig med det hvis man ikke er fornøyd, gjør det om igjen..

når kabinettet nesten er ferdig skal jeg ta en runde, og pusse og sånn;)

Endret av Morten92
Lenke til kommentar

Ja... Men skal du ikke ha kjøler ? 80mm rett på Cpu ? :p

 

jeg har iallefall en passe stor ThermaleTake passiv kjøler på iallefall, kjører på en 80mm vifte der nå, men den bråker litt for mye for støy grensen min, og datamaskin min skal være støysvak !

 

Jeg kommer til å ta 120mm papst viften på minimum rpm, og x1950pro kortet har alt en Artic Silencer orginalt, denne skal også stå på minimum, chipset er passiv og ThermaleTake 430w Psu-en min lager ikke mer støy enn ca 8-14db.

Hardisken henger i strikker ;)

 

Perfekt og pen datamaskin :)

Fram med dremmelen Morten92 !

 

 

Jeg tror jeg har en slik ; http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=41279

Iallefall ThermaleTake, og nogenlunde lik den. Følger med festebrakettet for 80mm og 92mm vifter.

 

Eneste jeg mangler nå , som alltid, penger. Jeg har 8000kr , men jeg må ha 2000-3000kr til forsikring og 700kr til nytt hovedkort og 2000kr til nytt skjermkort, så 400kr til kabinett :( = 2400kr :(

 

 

hmm, med kabinettet jeg viste til er det lettere med. Det står en "fan duct" som man kan velge størrelse på , altså innover og utover, ikke i diameter. Du må isåfall jalla mekke deg du da, men det er jo vel kanskje simpelt da ... Strips, grandiosa plater og gaffa teip :p

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

hva mener du? jeg har en trakt som fulgte med kabinettet jeg;)

mitt skal også være lydløst. når jeg sa rett på cpu'en så mente jeg egentlig rett mot kjøleren da;) hehe

 

fram med dremmelen Morten92!

det stemmer på en prikk faktisk.. eller! dremelen kommer i posten på mandag regner jeg med;)

 

Hardisken henger i strikker wink.gif

du må passe på så strikkene ikke blir morkne da.. bruk o-ringer

Endret av Morten92
Lenke til kommentar

jeg begynner og bli litt små irritert nå.

fordi clas er så treige til og sende varer, jeg bestilte en :dremel: 12.11(forrige søndag) og posten har bare motatt data om sending :hmm:

30-9470 er den typen.. bare en billig en!

 

men stor takk til Komplett, og Netshop som sponser meg da;)

Endret av Morten92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...