Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bortsett fra håpløs fotografering med uskarpe bilder syntes jeg det ser fint ut.

7478843[/snapback]

 

 

sorry for det med bildene asså!

men si ifra hvilke bilder det er så skal jeg se om jeg får fiksa litt på de ;)

 

 

Og ellers tusen takk for alt ja!

Er stolt selv for at jeg har fått forsideplass og da :)

er ikke hverdagsmat :D

 

Mulig jeg og en kamerat starter opp med en nytt prosjekt i slutten av året eller 2007, "så det kan komme på lanseringsguiden" :)

men prosjektet mitt er nok ikke ferdig ennå, har planer om og lage meg en ny front av aluminium, men sliter med og finne ut hvor de selger det. str. 40x60

noen som veit det så ta kontakt :cool:

 

Morten

Endret av Morten92
Lenke til kommentar

Det er veldig viktig å huske at hardware.no eier det du legger inn som innlegg.

Ergo de tjener penger på det du lager gratis, derfor vil jeg anbefale deg å bruke en ekstern server/side til dette.

Dette er noe de er veldig flink til å ikke informere om.

Som alle andre bedrifter, er det økonomi inne i bildet.

 

ON-TOPIC

 

Gratulerer med at proskjekte ditt havnet på hardware.no nyheter.

Veldig pent kabinett, håper å få laget noe slikt en dag jeg og.

Lenke til kommentar
Det er veldig viktig å huske at hardware.no eier det du legger inn som innlegg.

Ergo de tjener penger på det du lager gratis, derfor vil jeg anbefale deg å bruke en ekstern server/side til dette.

Dette er noe de er veldig flink til å ikke informere om.

Som alle andre bedrifter, er det økonomi inne i bildet.

7479486[/snapback]

 

 

tjener de penger på at jeg legger ut arbeidslogg..?

hva mener du med ekstern server/side??

 

 

Morten

Lenke til kommentar
hvor gammel er du?  hvor har du fått alle di penga fra? vinni i lotto eller? du ser ut som du er i 20 årene... så du må ha en sabla bra jobb?  send meg en pm da!

7479644[/snapback]

 

Hehe.. dette er ikke noe dyrt prosjekt i case-mod sammenheng.. finnes tusenvis av prosjekter som er mange ganger så dyre..

Lenke til kommentar

Du kunne ikke ta med kabinettet ut i dagslys og ta noen bilder der isteden? Er veldig vaskelig og få til skarpe bilder inne uten blitz.

 

Når du skal ta detaljbilder, IKKE zoom! Bruk makrofunksjonen isteden(Vises som et blomstsymbol på kameraet). Zoom helt ut, gå tett inntil det du skal ta bilde av, men ikke for tett og ta så bildet med en noenlunde stødig hånd.

 

Gleder meg til litt skarpe bilder :thumbup:

Endret av Eika på E6'n
Lenke til kommentar
Du kunne ikke ta med kabinettet ut i dagslys og ta noen bilder der isteden? Er veldig vaskelig og få til skarpe bilder inne uten blitz.

 

Når du skal ta detaljbilder, IKKE zoom! Bruk makrofunksjonen isteden(Vises som et blomstsymbol på kameraet). Zoom helt ut, gå tett inntil det du skal ta bilde av, men ikke for tett og ta så bildet med en noenlunde stødig hånd.

 

Gleder meg til litt skarpe bilder  :thumbup:

7480435[/snapback]

 

 

skal se om jeg ikke får tatt noen bilder ute i dagslys da vettu!

men det skjer ikke før i morgen :)

 

 

Morten

Lenke til kommentar

Kanskje jeg er negativ nå, men ser ikke hva som er så spesielt med den mod`en egentlig.. helt standard kjedelig modifisering med noe så harry som en koppholder foran... ?

 

En annen ting er alle smileyene du bruker overalt som får deg til og virke relativt ung.. maks 17 år vil jeg tippe.

 

Kanskje det hadde vært like rimelig/dyrt og kjøpe et fiks ferdig "mod`a" kabinett ? Hadde vel ikke vært like morro, men...

 

Og btw, hvordan fikk du sponsorer på det kabinett-prosjektet, egentlig ?

 

 

Keep up the work, anyways! :-)

 

-x-

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...