Gå til innhold

Er ekstern disken min ødelagt!?!?

Fawk3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettop kjøpt meg en ny pc og skulle koble opp den gammle eksterndisken min på pcen. Den fant disken og når jeg skulle prøve å gå inn på noen av mappene kom det opp en meldig om at filene i denne mappen var skadet og kunne ikke leses. (Det var da kun noen mapper på disken jeg kunne åpne). Da prøvde jeg å koble den på en annen pce og testa disken igjen. Da funka den perfekt. Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve den på pcen min igjen, da fant den hele disken og den funka helt perfekt til jeg prøvde å kopiere noe fra den og til maskina. Da kom det error meldig igjen om at jeg ikke kunne kopiere filer til maskina mi. Jeg restarta disken og da klarte den bare å lokalisere disken men jeg kunne ikke gå inn på den. (Den hadde ikke lenger samme navn som den hadde før heller)

Jeg prøvde igjen å koble den opp på flere forskjellige maskiner men har samme problemet. Hva kan være galt? Er den helt skutt i filler??

Litt kjipt også da pga. har alle bildene mine på den disken der :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil ikke si noe sikkert, men ring til forhandleren, enten vet de hva som er feil eller så får du ny:P

Endret av LeanFear
Skrevet

Det er en maxtor disk ja, som er satt inn i en icy box. Den er vell 1.5år gammel disken nå. så gidder vell neppe å fikse noe ny disk, vill bare ha det som ligger på disken :)

Skrevet

da har jeg vell et problem :p husker ikke hvor jeg kjøpte den >< 1.5år er jævelig lenge siden, så har vell et lite problem der... >< :) Men dette var vell en skikkelig lærepenge.. alltid ha ting lagret på 2 plasser :p

Mistet det meste av bildene mine fra 2004 - 2006 da ><

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...