MysticoN Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hello alle sammen. har nettop lakt inn firefox 2. men det er spesielt 2 tinger jeg savner.. 1: noen som vet hvordan jeg kan få starta opp med de vinduene neste gang jeg åpner firefox? (likt opera) 2: ctlr tap virker ikke helt som jeg vil.. den går fra vindu 1 til 2 til 3 osv.. istedenfor fra 1 til neste vindu du var i og så tilbake..
Torbjørn T. Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 1. Dette er med i Firefox 2.0, men må aktiverast ein stad i innstillingane. Alternativt kan du laste ned ei utviding som Sessionsaver. Nummer to veit eg ikkje, men kan vere det finst ei utviding som gjer det.
MysticoN Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 1. Dette er med i Firefox 2.0, men må aktiverast ein stad i innstillingane. Alternativt kan du laste ned ei utviding som Sessionsaver. Nummer to veit eg ikkje, men kan vere det finst ei utviding som gjer det. 7153434[/snapback] takker for svar.. ingen som vet hvordan jeg kan bla i tabs på samme måte jeg blar i vindu/programmer i windows?
endrebjo Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 1. Verktøy -> Innstillinger -> Hovedside -> Startside -> 'Når firefox starter' -> 'Vis vinduer og faner som ble brukt sist'
hernil Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 1. Verktøy -> Innstillinger -> Hovedside -> Startside -> 'Når firefox starter' -> 'Vis vinduer og faner som ble brukt sist' 7161745[/snapback] tusen takk det var fint å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå