Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet
...

Har vært nevnt her tidligere (tror jeg la ut en teaser-trailer)

Dette tror jeg er den traileren med flest klipp fra filmen.

9293438[/snapback]

Daym. Drager er mine nye favorittdyr etter ligers og roboter.

Skrevet (endret)
Pleier Play.com pakker å komme på forskjellige dager? Fikk Smokin' Aces i dag, men ikke The Departed.

9294296[/snapback]

Filmene sendes i separate pakker, så det er jo en mulighet for det.

Endret av Bakke
Skrevet (endret)
At Dagbladet droppet sport i seg selv er fantastisk. At de i tillegg skal fokusere på kultur?  :dribble:

9293634[/snapback]

Dagbladet har vel i lang tid vært et par hestehoder foran VG når det gjelder kultur, fint om de fortsetter videre. Ikke det at jeg kommer til å kjøpe avisen, det er for mye søppel ellers i både Dagbladet og VG til at jeg med god samvittighet kan investere i avisen. Men kanskje jeg kommer til å titte litt oftere innom kultursiden i Dagbladets nettavis.

Edit:

Noe vits i å melde seg inn i IMDbPro? Noen som har konto der?

Endret av Dotten
Skrevet

9294604[/snapback]

Har de ikke en mulighet for å teste det ut en måned? Jeg har aldri følt et behov for det, men du kan jo teste det ut og se m det er verdt pengene.

Skrevet

9294604[/snapback]

Har de ikke en mulighet for å teste det ut en måned? Jeg har aldri følt et behov for det, men du kan jo teste det ut og se m det er verdt pengene.

9294918[/snapback]

Husk å rapportere tilbake hit hvordan det er i tilfelle

Skrevet

Sjekka det ut, nå er visst en 14-dagers free trial, men det innebærer likevel at man skriver inn kredittkortnummer og sånt, så da er jeg litt skeptisk. Men den som gidder får som sagt rapportere tilbake.

Skrevet

9294604[/snapback]

9294918[/snapback]

Må uansett gi kortnummer for 14-dagers prøve. Så må man selv avbestille. Da ender det som oftest med alt det andre verdiløse jeg er medlem av, siden jeg aldri tar meg tid til å avbestille :wee:

Jeg burde hatt meg en sekretær. Men jeg får vel prøve ut IMDbPro, har ikke stort annet fornuftig å bruke pengene på. Med mindre jeg ansetter en sekretær da.

Skrevet
Av alle bedrifter i verden jeg er villig til å gi kredittkortnummer til, så er IMDb opå topp tre sammen med Amazon og min egen bank. Jeg har ingen tro på at de svindler deg.

9294954[/snapback]

Ikke spesielt redd noen slags svindel, mer at jeg glemmer å avbestille. :whistle:

Skrevet (endret)

Jeg vil tro Nova i Trondheim, Colosseum i Oslo, og Fredrikstad Kino stiller ganske bra i den sammenhengen.

Endret av L@sse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jeg vil tro Nova i Trondheim, Colosseum i Oslo, og Fredrikstad Kino stiller ganske bra i den sammenhengen.

9295823[/snapback]

Tror nok Sandnes Kino havner høyere enn et par av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...