Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det void-drittet igjen da. Prøvde å skrape det vekk og prøvde hårføner. Ingen av de funket i det hele tatt. Hvis det er uklart så er det noe klister/lim-greier som sitter fast. Noen andre som kan vite hvordan det fjernes?

post-259235-0-69874000-1366375909_thumb.jpg

Last resort

zsoec9.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da er selve merket fjernet og det er bare lim igjen? Hvis ikke så hjelper det jo lite med kjemi.

Bare lim igjen, ja.

Lightergass skal prøves. Kan se om jeg finner sånn spray og/eller neglelakkfjerner også. Takk for tips.

Skrevet (endret)

Bare lim igjen, ja.

Lightergass skal prøves. Kan se om jeg finner sånn spray og/eller neglelakkfjerner også. Takk for tips.

WD-40 kan også funke

begge triksene har jeg lest om på vinylforumer

Endret av Bork Laser
Skrevet (endret)

ta litt på en klut og prøv forsiktig

tror det er beste måten.

har aldri prøvd noen av delene selv egentlig, så jeg tar ikke ansvar om dvd coveret smelter :p

Endret av Bork Laser
Skrevet (endret)

Da var Yojimbo sett! :)

Har nå sett 4 Kurosawa-filmer (hvis jeg ikke glemmer noen), men vet ikke helt hvor jeg vil plassere den.. Jeg har sett Ran, Rashomon og Seven Samurai, hvor jeg virkelig ikke likte Seven Samurai, men likte svært godt de to andre.. Yojimbo kommer blant de øverste, men før eller etter Rashomon? Ran troner vel på toppen.. :)

Edit: Det var jo feil.. Rashomon er det som troner på toppen!

Endret av Bone
Skrevet

Var på stumfilmkonsert i går og så Aelita: Queen of Mars, med musikk av Ugress. Jævlig fet film og et suverent soundtrack. Max fett!

Skrevet

Det var i Trondheim i går, også blir det Kristiansand neste uke, eller noe sånt. Også har det vært i Bergen og Oslo tidligere i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...