DoktorBacon Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 (endret) La nå Burton holde på med sitt, fansen av slikt gother-fantasyrølp er tydeligvis fornøyde. Endret 15. februar 2010 av DoktorBacon
Atald Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Men jeg vil ha Johnny Depp i andre roller hvor det faktisk er mulig å se kvaliteten han innehar som skuespiller.
Bear^ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Nja, jeg har ikke noe imot Depp/Burton samarbeidet så fremst det blir god film av det noe jeg for det meste synes det blir. Men Depp jobber da og med andre regisører som f.eks Mann, Gilliam og Verbinski. Burton synes jeg er en god regisør og samarbeided mellom han og Burton får frem mye av potensialet hans. Men man har da og sett at andre regisører klarer å få frem Depps gode skuespiller stil, som Verbinski.
jinriksha Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Stand by Me var litt merkelig, jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er en bra film, selv om den er blant mine favoritter nå. Når den ble ferdig og Stand By Me sangen ble spilt av, så bare satt jeg der liksom, uten å si noe helt til sangen var ferdig, med gåsehud gjennom hele sangen. Hadde ca samme følelse etter filmen.
DoktorBacon Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Savner Fear and Loathing-Depp jeg. Han spiller jo en eller annen freak i sikkert 50 % av rollene sine.
CypheroN Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Savner Fear and Loathing-Depp jeg. Han spiller jo en eller annen freak i sikkert 50 % av rollene sine. Synes ikke han er lik i Burton-rollene sine. Det han leverte i FaL var skikkelig kvalitetskuespill. Hvis du kjenner til Hunter S. Thompson så ser du hvor lik Depp var i den rollen.
DoktorBacon Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Karakteren er jo så langt inn i syrehelvete at jeg velger å putte den i freaky-båsen.
Hyperio Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Å spille freak er jo ikke nødvendigvis lett. Og generelt virker det som om mange irriterer seg på skuespilleren når de har en irriterende rolle. Ofte skal jo karakteren være irriterende eller freaky eller ond eller whatnot. Mestrer skuespilleren det er jo jobben gjort.
Hamsterino Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Tim Burton har jeg gitt opp, mange av vennene mine er litt sånn indiekids, og veldig mange av dem hopper på alt med navnet hans på, selv om han bare er produsent. Jeg ga opp filmene hans etter Charlie og Sjokoladefabrikken eller hva den het, han bare kjører samme trøtte greia hver gang, jeg synes ikke det var noe spesielt til å begynne med.
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Som hyperindiekid, Tim Burton er såå 2004.
DoktorBacon Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Det skal sies at han lagde Ed Wood. Med Johnny Depp. Fantastisk film.
thesinner Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Det skal sies at han lagde Ed Wood. Med Johnny Depp. Fantastisk film.Enig.
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Det skal sies at han lagde Ed Wood. Med Johnny Depp. Fantastisk film. Si hva du vil, den filmen er fantastisk.
Xtra Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 (endret) Også har Burton laget den fantastiske Big Fish, som for meg er en av mine absolutte favoritter. Edward Scissorhands, som mange mener er hans beste, synes jeg er ok +, men ikke akkurat noe fantastisk film... Endret 16. februar 2010 av Xtra
thesinner Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Jeg trodde alltid at det var Tim Burton som hadde regissert The Nightmare Before Christmas, men det var det jo ikke, fant jeg ut nå... :S
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Jeg trodde alltid at det var Tim Burton som hadde regissert The Nightmare Before Christmas, men det var det jo ikke, fant jeg ut nå... :S Anbefaler James and the Giant Peach av samme regissør.
HarryLime Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Ikke enig med Depp fansen her, han suger like mye som Tim Burton. Ingen som så hvor ELENDIG han var i Public Enemies? Han er jo totalt udugelig i seriøse dramatiske roller - Har han noen gang hatt et emosjonelt sterk øyeblikk i en film? For en poser. Se for deg Johnny Depp i en film som Mystic River eller Revolutionary Road.
Kontorstol Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Så dersom en skuespiller dårlig i en type roller gjør det han helt ubrukelig som skulespiller?
Schneiderlin Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Sweeney Todd er absolutt en god film, sett den mange ganger. Men Burton har en tindens til og gjøre mye av det samme i filmene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå