Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han mener at filmen er dårlig :wee:

Men jeg skal innrømme at jeg er i samme situasjon som deg, noen kompiser og jeg skulle see den, men da fikk vi vite at den var ferdig på kinoen..

Endret av CypheroN
Skrevet

Lurer på en liten ting rundt den "The Good, the bad and the ugly". Noen som sa at den var en del av en triologi. Gjør det da at det ikke blir noe særlig å se den alene, eller er det en like god film uavhengig av de andre?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Den blir ofte omtalt at hører til Dollar-trilogien, men dette er tre filmer som forøvrig ikke har noe til felles historiemessig. En del skuespillere og statister er med i samtlige filmer, men har ikke samme roller.

Gjør ikke noe som helst å se GoodBadUgly først og hver for seg.

Personlig mener jeg at nevnte film hører med i godteposen merket "Tidenes Beste".

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Det blir vel ofte sånn at man først ser TGBU, og hvis man liker det godt, noe mange gjør, så får man lyst til å se nærmere på Sergio Leone. Jeg har hvertfall inntrykk av at de fleste ser TGBU før de ser "For a Few Dollars More" eller "A Fistful of Dollars" som er de to andre filmene i "trilogien".

Skrevet

Ble brått tildelt et intervju med Pål Øie og Kristoffer Joner i anledning den nye filmen Skjult. Hvis noen har noen gode spørsmål på lur(gjerne av litt seriøs art), blir jeg fornøyd. Skal brainstorme litt den uka her, prøve å ikke få sånn standard, kjipt intervju.

Skrevet
Til Kristoffer Joner: Max Manus, tidenes største norske kinosuksess, er også den første norske filmen noensinne som du ikke var med i - tror du det er en sammenheng der?

Hah, genialt!

Skrevet
Ble brått tildelt et intervju med Pål Øie og Kristoffer Joner i anledning den nye filmen Skjult. Hvis noen har noen gode spørsmål på lur(gjerne av litt seriøs art), blir jeg fornøyd. Skal brainstorme litt den uka her, prøve å ikke få sånn standard, kjipt intervju.

Du får lære litt av Truls Svendsen:

Se filmen hos Youtube

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...