Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lot meg ikke overbevise helt av den nei. De prøvde å lage en spennende atmosfære, men jeg falt ikke for den og syntes den derfor ble litt langdryg.

Skrevet
Nettopp ferdig med Lost in Translation. Skjønner ikke hypen rundt denne filmen. Er jo en liten gladfilm, men det skjedde for lite for meg. Endte på 5/10

Helt enig. Altfor lite roboteksplosjoner. Syns dem også kunne ha bytta ut den gamle grisen Murray med Shia LaBeouf.

Skrevet
Nettopp ferdig med Lost in Translation. Skjønner ikke hypen rundt denne filmen. Er jo en liten gladfilm, men det skjedde for lite for meg. Endte på 5/10

Helt enig. Altfor lite roboteksplosjoner. Syns dem også kunne ha bytta ut den gamle grisen Murray med Shia LaBeouf.

Nå lo jeg hardt og godt.

Skrevet
Fantastisk dag!

Er i bakrus, men med The Dark Knight ble alt litt bedre. Nå skal jeg følge opp med Transformers. Naboen er også bortreist, så da kan jeg endelig skru på subwooferen og.

...men først må jeg fylle godteriskålen :cool:

Nå ble jeg faktisk litt misunnelig. :p

Men jeg har det ganske godt selv jeg, har en god og varm følelse i beina etter jeg løp i en time, så nå kan jeg sitte og se Good Will Hunting i ro fordi ingen forventer at jeg skal orke å reise meg og gjøre noe. :p

Skrevet
Hvis man ikke elsker LiT så er man Bay-runker?

Jepp.

Forøvrig, du som spurte om Interpreter er verdt å se. Så lenge Montag svarer 'nei', regner jeg med den er verdt det. Jeg har lært meg at jeg som regel mener det motsatte av Montag, så jeg styrer unna alle filmer han anbefaler.

Skrevet

Det skjer jo utrolig mye. Mellom linjene. ;)

Det er en herlig film om livet.

The Interpeter har jeg sett, men husker fint lite fra den. Som er synd, siden den involverer Penn og Pollack. Forglemmelig.

Skrevet

Er vel ikke så mye og fortelle om de...?

Coveret er formet som en liten bok. Litt høyere enn ett vanlig BD cover og såvidt lavere enn ett DVD cover. Når de står i en hylle siden av andre BD covere, så stikker ryggen lengere ut og er som sagt litt høyere. Bredden på ryggen er litt smalere enn et vanlig BD cover.

I den jeg har (JFK: Director's Cut) er det først 35 sider med bok og BD plata sitter i vanlig plastikkinnlegg lengst bak.

Er vel kun WB som bruker book coverene, og de jeg kan huske og ha sett så langt er JFK, Shawshank, Amadeus, One Flew over the Cuckoo's Nest, Natural Born Killers og Poltergeist.

Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Syntes ikke at slutten på The Wrestler la opp til noe særlig tolkning. Han har prøvd å skape seg et liv utenfor ringen, men innser at wrestling er det eneste han fikser. Så han bestemmer seg for å fortsette slik han gjort, uansett hva det måtte føre til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...