Badering Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 The Fall tittelsekvens. Noen som har noe å si om denne filmen? Den tittelsekvensen var særdeles rå.
Speik Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Nydelig tittelsekvens indeed. Her er hva jeg synset om Singhs verk.
Hyperio Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Nårti kommer Fanboys? Leste dette på et visst nettsted: FAKEFAKEFAKEFAKEFF______FAKEFAKE______FAKE________FAKE___FAKEFAKEFAKEFAKFAKE FAKEFAKEFAKEFAKEFF_____FAKEFAKEFA_____FAKE_______FAKE____FAKEFAKEFAKEFAKFAKE FAKE__________________FAKE____FAKE_____FAKE______FAKE_____FAKE_______________ FAKE_________________FAKE______FAKE____FAKE____FAKE_______FAKE_______________ FAKE________________FAKE________FAKE___FAKE_FAKEFA________FAKE_______________ FAKE_______________FAKE__________FAKE__FAKEFAKE___________FAKE_______________ FAKE_______________FAKE__________FAKE__FAKEFAK____________FAKE_______________ FAKEFAKEFAKEF_____FAKE__________FAKE__FAKEFAK____________FAKEFAKEFAKEE______ FAKEFAKEFAKEF_____FAKEFAKEFAKEFAKEFA__FAKEFAKE___________FAKEFAKEFAKEE______ FAKE_______________FAKEFAKEFAKEFAKEFA__FAKE__FAKE_________FAKE_______________ FAKE_______________FAKE__________FAKE__FAKE____FAKE_______FAKE_______________ FAKE_______________FAKE__________FAKE__FAKE_____FAKE______FAKE_______________ FAKE_______________FAKE__________FAKE__FAKE______FAKE_____FAKE_______________ FAKE_______________FAKE__________FAKE__FAKE_______FAKE____FAKE_______________ FAKE_______________FAKE__________FAKE__FAKE________FAKE___FAKEFAKEFAKEFAKFAKE FAKE_______________FAKE__________FAKE__FAKE_________FAKE__FAKEFAKEFAKEFAKFAKE Det ser ut som en film jeg MÅ se. Helst med en gang.
Bob_3 The Builder Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 IMDB-siden forteller meg at det ikke er fake. Og film-bibelen tar aldri feil.
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Kom tilfeldigvis over denne: Observe and report. Er visst et av de nyeste prosjekta til Seth Rogen. Mannen er jo genial, men vet ikke helt hva jeg synes om traileren. Kan bli litt enten eller... Så skikkelig, skikkelig dårlig ut.
SgtKabukiman Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 The Fall tittelsekvens. Noen som har noe å si om denne filmen? Den tittelsekvensen var særdeles rå. Filmen ser som sagt helt fabelaktig ut, og det er nesten verdt å se den pga. det visuelle. Skuespillprestasjonene er ganske bra, og storyen fungerer greit, men forventet en annen type vri. Men etter å ha sett den, ble det mer og mer klart at det lå en dybde i den, så jeg tror nesten jeg skal få sett den igjen ganske så snart. Så jeg anbefaler et titt.
Cuneax Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Noen som gleder seg til Jonas Brothers: The 3D Concert Experience her, da?
CypheroN Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Så klart. Fantastisk kvalitet sammen med HSM og Mamma Mia
Bob_3 The Builder Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Hvorfor plasserer du HSM sammen med Mamma Mia? Mamma Mia er elendig, HSM har drøssevis av kvaliteter.
CypheroN Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Mens noen andre mener at Mamma Mia har kvaliteter, og HSM ikke. Jeg derimot, mener at begge er utenfor my point of view. Endret 10. februar 2009 av CypheroN
Cuneax Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Hvorfor plasserer du HSM sammen med Mamma Mia? Mamma Mia er elendig, HSM har drøssevis av kvaliteter. Stemmer det, her har vi en Mamma Mia!-hater. Det kan jeg ikke helt forstå, like High School Musical men avsky Mamma Mia! som pesten. Selv har jeg blomsterkrans på hodet og danser i ring: Jeg liker begge filmene.
Bob_3 The Builder Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Vet, snodig. Og jeg digger ABBA-musikken i tillegg. Lukter litt ugler i mosen akkurat det her. Men jeg har sett HSM 1 og 2 dagen derpå, og da er jeg tilfredsstilt så lenge det er en pen dame på skjermen og jeg slipper å tenke.
Bob_3 The Builder Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg ser ikke filmer jeg virkelig misliker om igjen, uansett sinnstilstand. Den fikk muligheten, og feilet. Surt for den.
CCola Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Dagen derpå er hele LOTR:Extended edition merkevare. 12 timer med chilling på sofaen er chiiiill.
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Hvorfor plasserer du HSM sammen med Mamma Mia? Mamma Mia er elendig, HSM har drøssevis av kvaliteter. Stemmer det, her har vi en Mamma Mia!-hater. Det kan jeg ikke helt forstå, like High School Musical men avsky Mamma Mia! som pesten. Selv har jeg blomsterkrans på hodet og danser i ring: Jeg liker begge filmene. Jeg mislikte Mamma Mia! av flere grunner, blant annet at jeg foretrekker musikaler med jailbait framfor MILFs, jeg likte stemmene til de i HSM bedre og jeg ble så skuffet av Pierce som ikke fremstod som en badass og heller ikke kunne synge noe særlig. Det er noe med Meryl Streep i selebukser som blir litt for "meh" for min del.
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Avsporing: Jeg har aldri sett en bedre gjennomgang av Godzilla enn denne! Hilarious, men å påstå at ID4 er en dårlig film blir for teit. Den er mye bedre enn f eks Godzilla eller lignende filmer.
Speik Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 12 timer med chilling på sofaen er chiiiill. Man lærer så lenge man lever. Jonas Brothers, hva er det jeg har gått glipp av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå