Dotten Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hvis han utviser slik energi i Terminator 4 så lover jo det meget bra
Olum Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Kom til å tenke på en film jeg så for et eller to år siden. Dead Man's Shoes. Syntes den var konge da jeg så den på TV og skulle gjerne sett den igjen i nær fremtid. Noen andre som har sett denne britiske lavbudsjettsfilmen? Jeg så den i januar. Kan ikke si at jeg ble spesielt begeistret over den. Jeg ga den 6/10.
Jan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Noen som har filmer lignende Armageddon, The Day After Tomorrow, War of the Worlds, Deep Impact osv. å anbefale? Filmer om verdens undergang med andre ord Dante's Peak er kanskje noe å nevne?
CCola Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Han blir jo ikke noen dårligere skuespiller av den grunn. Heller motsatt. Vil vise mer neste gang.
Movieheart Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Han blir jo ikke noen dårligere skuespiller av den grunn. Heller motsatt. Vil vise mer neste gang. Nettopp. Er mye bedre med en skuespiller som virkelig engasjerer seg i filmen, enn en som bare gir blaffen og gjør det kun for pengenes skyld.
haarod Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Requiem for a dream - directors cut eller vanlig?
Awesome X Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Requiem for a dream - directors cut eller vanlig? DC
Coffey Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Apocalypse Now eller Redux? Hvem burde jeg se først?
DoktorBacon Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Redux, selv om den gjør slutten litt mer langtekkelig.
Manx Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Se orginalen, de 40++ minutene som har blitt lagt til gjør bare filmen mer langtekkelig og til tider kjedelig.
CypheroN Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Og unødvendig. De bidrar ikke til historien på noen måte.
Badering Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 De er ikke unødvendige, da de viser flere sider ved krigen. Men jeg liker dem ikke alikevel. Blir ganske drøye.
SgtKabukiman Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Se orginalen, de 40++ minutene som har blitt lagt til gjør bare filmen mer langtekkelig og til tider kjedelig. Enig, sleit meg igjennom den eviglange scenen me franskfolka.
DoktorBacon Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har aldri hatt et problem med de franskfolka. Slutten derimot, blir unødvendig langtekkelig, men summert opp synes jeg Redux-versjonen legger til flere scener som gjør filmen bedre enn scener som gjør den dårligere. Så ja, jeg står fast på at du bør gå for Redux.
Angeleno Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har bare sett Redux og ga den toppkarakter. Men at den var langtekkelig kan jeg si meg enig i.
Angeleno Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 En liten glipp, glemte å nevne at jeg kun siktet til scenen med franskmennene som han over meg nevnte.
CypheroN Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 De er ikke unødvendige, da de viser flere sider ved krigen. Men jeg liker dem ikke alikevel. Blir ganske drøye. Men det har jo ikke noe med filmen Apocalypse Now og gjøre. De hadde ikke trengt og vise det. Jeg har aldri hatt et problem med de franskfolka. Slutten derimot, blir unødvendig langtekkelig, Tuller du? Slutten er det beste med hele filmen. De siste 20 minuttene av filmen er 11/10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå