Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kom til å tenke på en film jeg så for et eller to år siden. Dead Man's Shoes. Syntes den var konge da jeg så den på TV og skulle gjerne sett den igjen i nær fremtid. Noen andre som har sett denne britiske lavbudsjettsfilmen?

Jeg så den i januar. Kan ikke si at jeg ble spesielt begeistret over den. Jeg ga den 6/10.

Skrevet
Noen som har filmer lignende Armageddon, The Day After Tomorrow, War of the Worlds, Deep Impact osv. å anbefale? Filmer om verdens undergang med andre ord :)

Dante's Peak er kanskje noe å nevne?

Skrevet
Han blir jo ikke noen dårligere skuespiller av den grunn.

Heller motsatt. Vil vise mer neste gang.

Nettopp. Er mye bedre med en skuespiller som virkelig engasjerer seg i filmen, enn en som bare gir blaffen og gjør det kun for pengenes skyld.

Skrevet

Jeg har aldri hatt et problem med de franskfolka. Slutten derimot, blir unødvendig langtekkelig, men summert opp synes jeg Redux-versjonen legger til flere scener som gjør filmen bedre enn scener som gjør den dårligere.

Så ja, jeg står fast på at du bør gå for Redux.

Skrevet
De er ikke unødvendige, da de viser flere sider ved krigen.

Men jeg liker dem ikke alikevel. Blir ganske drøye.

Men det har jo ikke noe med filmen Apocalypse Now og gjøre. De hadde ikke trengt og vise det.

Jeg har aldri hatt et problem med de franskfolka. Slutten derimot, blir unødvendig langtekkelig,

Tuller du? Slutten er det beste med hele filmen. De siste 20 minuttene av filmen er 11/10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...