Bone Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg sporer litt av jeg, om noen vil hjelpe meg.. Har noen her sett The Spirit? Og hva synes dere om den iforhold til da 300 og Sin City, og ellers?
Bytex Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Dette er tåpelig. Bedøm skuespillere etter hva de gjør på lerretet, ikke i fritida. Tom Cruise ble ikke noe dårligere skuespiller selv om han hoppa i sofaen til Oprah. Endret 3. februar 2009 av Bytex
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Er det noen som dømmer her? Må få lov til å diskutere saken,når den først tas opp.
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ok glem det, ble litt "hulter til bulter" med tanke på hva jeg egentlig mente, i og med at Bale ikke var i "fritiden sin" da dette skjedde. Hovedpoenget mitt er uansett at skuespillere burde få lov til å få vise menneskelige egenskaper, uten at folk skal begynne å dømme skuespillingen deres deretter. Da er det jo plutselig "hvermann" som gjør skuespillere til noe overlegent, ikke skuespillerne selv. Bale er en knakende god skuespiller, og såvidt jeg vet har han vel Irsk blod i årene? Da burde det ikke akkurat være en overraskelse at han lufter ut litt damp en gang i blant, snarere tvert i mot. Endret 3. februar 2009 av NiXx
Hyperio Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jævlig synd vi aldri får se hva som skjedde. Eller selve utblåsinga.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har ingen ønske å se selve utblåsningnen, har derimot lyst å se T4(eller hva slags forkortning den filmen har fått. TS? T4S?)
Hyperio Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Ja, for jeg skrev jo at jeg ikke har lyst å se den
Bob_3 The Builder Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Bale høres ut som en likanes kar. Så mye dritt som han sikkert må ta, må det lov å komme med en utblåsning. Selv om han virkelig klikker her, hadde vært redd om det var jeg som mottok den leksa her. Aaaaaanyways, Terminator 4 er noe å se fram til.
Hyperio Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Youtube leverer trofast: "when he talks to bruce . . he means bruce wayne . . bruce wayne is a part of bale's head now . . heavy" :!:
Hamsterino Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Høres ikke ut som at det er noe spesielt med dette. Bale sier jo at han har gjort det før, og at det går utover prestasjonen hans, og når kameraet er i gang så er det hans tur til å jobbe, DPen kan gjøre det når kameraet er stoppet. Sikkert rimelig frustrerende, skjønner godt at han klikker litt, spesielt når det virker som at fyren ikke skjønner det. Han sier jo at det ikke var noe personlig, at han som avbrøt er en grei fyr, men han klarer ikke jobbe 100% med sånne distraheringer, og det forstår jeg. Ikke mye primadonnanykker der synes jeg, har hørt om mye verre i såfall, som en kvinnelig skuespiller som ville ha vannet sitt varmet opp til en fahrenheit-grad spesifisert til et desimaltall. Likte en av kommentarene da: WE'LL DO IT LIVE!!!!!! F#CK IT!!!!! :!:
magnusbe Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg sporer litt av jeg, om noen vil hjelpe meg.. Har noen her sett The Spirit? Og hva synes dere om den iforhold til da 300 og Sin City, og ellers? Skreiv nettopp her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13009653 Eg likte både 300 og Sin City mykje betre enn The Spirit.
Olum Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Samme som, magnusbe. The Spirit skuffet litt for min del, men for all del, den var underholdende.
Bytex Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Lillesøster vil se The Spirit på kino, jeg vil se Død Snø. Jeg har bare en fridag mens hun er her. Hmm..what to do what to do..digga Sin City.
Xell Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Du har helt rett i at forskjellen er om dette er et engangstilfelle eller gjentar seg. Og første hendelsen (som føte til en arrestasjon) tok jeg med en stor klype salt. Jeg lar ikke et oppslag i Se Og Hør vri intrykket mitt av Bale. Men jeg lar et lydopptak på 5 minutter spille inn på hvordan jeg oppfatter han som person. Han kjefter på en medarbeider for uproffesjonell oppførsel. Greit nok, fyren gjorde en feil. Men når han fortsetter å kjefte på andre rundt seg når de prøver å roe ned situasjonen og det virker ikke mye profesjonelt av Bale selv. Et filmsett er helt sikkert et stressende sted å jobbe, men skuespillerene er ikke de eneste som har en utfordrende jobb i den situasjonen. På lydklippet omtaler han personen han skjeller ut som en DP, altså en Director og Photography. En skuespiller skal ha kontroll over seg selv og sin egen bevegelse og dialog gjennom en scene. En DP skal ha oversikt over hele scenen, alle kameravinkler og lys i forhold til alle skuespillere i scenen. Så det å påstå at Bale er i sin rett fordi hans jobb er stressende/krevende synes jeg er tullete. DP'en gjør muligen en feil her, men det er Bale som er uproffesjonell. Jeg har selv vært i situasjoner i jobbsammenheng der det tilter for folk og de ikke vil slutte å hyle og skrike, og jeg blir like flau på vedkommedes vegene hver gang.
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Lillesøster vil se The Spirit på kino, jeg vil se Død Snø. Jeg har bare en fridag mens hun er her. Hmm..what to do what to do..digga Sin City. Se The Spirit, du bor vel i byen og da er det kanskje mye lettere for deg å få sett Død Snø senere enn det er for henne å få sett The Spirit? (spørs jo selvfølgelig hvor hun bor).
magnusbe Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Lillesøster vil se The Spirit på kino, jeg vil se Død Snø. Jeg har bare en fridag mens hun er her. Hmm..what to do what to do..digga Sin City. Altså, om lillesøster ikkje liker blod og gørr bør du vera grei og gå på The Spirit. Om ho ikkje har noko problem med å sjå det, så var Død Snø ei mykje betre oppleving for min del. Filmen Sin City VAR teikneserien Sin City. The Spirit prøver å vera Sin City, men det passar ikkje.
Olum Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Mulig jeg har oversett noe, men under hvilken innspilling var det Bale klikka?
Bytex Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Neida, hun vil se Død Snø også (hun digga Kill Buljo), men filmene går nesten samtidig på torsdag, og det er eneste fridagen jeg har sammen med henne før hun reiser hjem igjen..får vel bare la hu få viljen sin, så kan jeg se DS senere. Hu er tross alt søstra mi, og har blitt flaska opp på Braindead og zombiesplattere. Edit: Det var vel Terminator 4. Endret 3. februar 2009 av Bytex
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Mulig jeg har oversett noe, men under hvilken innspilling var det Bale klikka? Nyeste Terminator filmen. Xell: Jeg ser poenget ditt utrolig godt, og jeg er fullstendig klar over at det ikke bare er skuespillere som har det tøft under film-innspilling, men som jeg sa selv så synes jeg Bale gikk over the top og det kan sikkert hende at han senere (som vi sikkert ikke får vite noe om siden den type nyheter ikke er en del av de 3 K'ene)tar fyren i hånda og sier "unnskyld". Det må gå an for en person å få glemme seg litt om hva han uttaler seg om og være rett og slett urettferdig sur i 5 minutter, når han selv er sliten og frustrert. Jeg har også aldri fått et inntrykk av at Bale mener at selv om han står foran kamera, at det er hans jobb som er viktigst, det bare klinger ikke helt med typen man får se i intervjuer o.l. som jo er det nærmeste jeg noen gang vil komme en skuespiller. Det er aldri morsomt at slike ting skjer, men det gjør det, både på min, din, Bale, og Solskjærs arbeids plass. Det er rett og slett menneskelige følelser i sving, og da burde man jo forvente at sinne og raseri forekommer. Jeg synes enda ikke at det er tullete å si at Bale er i sin rett fordi jobben hans er preget av stress, han ER det, på lik linje som alle andre som har en jobb. Jeg stoler mer på en fyr som kan bli rasende, for så å si unnskyld for det han gjorde (som vi sikkert ikke får vite noe om uansett med mindre Se og Hør ser på Bale som sin nye sladder-kilde), enn en som aldri er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå