Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CharltonHeston89, legg til brukernavnet ditt på 250films.net etter ...list/ i linken din. Når jeg trykker på den, kommer jeg inn på mine filmer.

Skrevet

I linken i signaturen din til 250films.net, er det en feil. Du kopierte adressen du bruker når du selv krysser av filmer. Det er den samme adressen som alle bruker, så når jeg trykker på den, kommer det opp lista mi.

Linken din må se slik ut:

http://www.250films.net/list/CharltonHeston89/

Om brukernavnet ditt er det samme som på forumet her da, selvfølgelig.

Skrevet

Er Max Payne så ille som alle skal ha det til? Jeg synes faktisk John Moore gjorde en grei jobb med Omen-nyinnspillingen. Liker spillene, så er det noe å satse på?

Jeg spurte også for noen sider siden, men ingen respons :) Noen som har sett Spoorloos? Jeg snakker da om den nederlandske og ikke den amerikanske remaken.

Skrevet

Vis du har spilt max payne og vil ha en historie lik den i spillet så er filmen noe dårlig ja. Eneste filmen har til felles med spillet er navnene og narkotikan som blir brukt.

Jeg selv ga faen i alt som hadde blitt tatt fra spillene i filmen og da ble den vel cirka grei nok.

Noen gode action scener ellers så er historien herpa og dårlig.

Akkurat som hitman filmen eneste de har gjort er å ta navn og noe små ting fra spillet og gjort det om til film, + masse kjente ansikter og tilog med samme dama fra hitman filmen er med.

Skrevet

John Turturro ryktes å være første skuespiller som noen gang har fått æren av å klatre opp en av pyramidene i Egypt under en film-innspilling (Transformers 2).

Skal riktignok være i sammenheng med en ganske heftig/heseblesende scene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...