SirUstinov Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Wow. Butch Cassidy and the Sundance Kid var virkelig genial!
Olum Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 CharltonHeston89, legg til brukernavnet ditt på 250films.net etter ...list/ i linken din. Når jeg trykker på den, kommer jeg inn på mine filmer.
SirUstinov Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 CharltonHeston89, legg til brukernavnet ditt på 250films.net etter ...list/ i linken din. Når jeg trykker på den, kommer jeg inn på mine filmer. Hva mener du?
Olum Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 I linken i signaturen din til 250films.net, er det en feil. Du kopierte adressen du bruker når du selv krysser av filmer. Det er den samme adressen som alle bruker, så når jeg trykker på den, kommer det opp lista mi. Linken din må se slik ut: http://www.250films.net/list/CharltonHeston89/ Om brukernavnet ditt er det samme som på forumet her da, selvfølgelig.
thomassit0 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 (endret) Da var Fear And Loathing In Las Vegas sett, for første gang faktisk.. Ganske spesiell, men bra film. Nå: Body Of Lies. Endret 1. februar 2009 av Thomas_H
Dimitrij Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Er Max Payne så ille som alle skal ha det til? Jeg synes faktisk John Moore gjorde en grei jobb med Omen-nyinnspillingen. Liker spillene, så er det noe å satse på? Jeg spurte også for noen sider siden, men ingen respons Noen som har sett Spoorloos? Jeg snakker da om den nederlandske og ikke den amerikanske remaken.
pxK Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Vis du har spilt max payne og vil ha en historie lik den i spillet så er filmen noe dårlig ja. Eneste filmen har til felles med spillet er navnene og narkotikan som blir brukt. Jeg selv ga faen i alt som hadde blitt tatt fra spillene i filmen og da ble den vel cirka grei nok. Noen gode action scener ellers så er historien herpa og dårlig. Akkurat som hitman filmen eneste de har gjort er å ta navn og noe små ting fra spillet og gjort det om til film, + masse kjente ansikter og tilog med samme dama fra hitman filmen er med.
kaiern Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://unrealitymag.com/index.php/2009/01/...ke-screenshots/ Den fra Gladiator var faktisk ganske morsom.
Manx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Sikkert jeg som er en barnslig jævel men, jeg fikk nettopp en ny film å glede meg til i sommer. G.I. Joe: The Rise of Cobra - Super Bowl spot. DAMN!
:---{D Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) "Transformers: Revenge of the Fallen" Superbowl Spot - i youtube HD Sweet! Den filmen kommer til å bli dust... på en positiv måte. Endret 1. februar 2009 av :--{D
Sodd Ball Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Eksplosjonene og robotene ser så tøffe ut at jeg tror jeg kommer til å bry meg fint lite om skuespill og andre ting.
kakesjef Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ser utrolig heftig ut hva angår visuelle effekter ja, og så er jo Megan Fox med så da er jo alt greit.
Hamsterino Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Faktisk så synes jeg G.I. Joe-traileren så best ut. Fant favoritt-monologen min på Youtube, såklart er det Robert DeNiro som fremfører den: Se filmen hos Youtube Endret 1. februar 2009 av Thrusthamster
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 John Turturro ryktes å være første skuespiller som noen gang har fått æren av å klatre opp en av pyramidene i Egypt under en film-innspilling (Transformers 2). Skal riktignok være i sammenheng med en ganske heftig/heseblesende scene.
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Sikkert en trivelig klatretur det ja..i 40 varmegrader.
Lawliet Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hva sier folket til å mekke en egen 250 liste, noe ala D-Film?
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 "Transformers: Revenge of the Fallen" Superbowl Spot - i youtube HD Sweet! Den filmen kommer til å bli dust... på en positiv måte. Jeg gleder meg. Heftig.
Awesome X Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hva sier folket til å mekke en egen 250 liste, noe ala D-Film? Veldig mye arbeid med en slik liste, men hvis du sier deg frivillig til å gjøre det, så kjør på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå