Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helt ubrukelig med tanke på at du må ha quicktime.

Det er der problemet ligger for noen, noe som er ganske forståelig. Heldigvis må jeg ha quicktime innstalert på pcen min, siden jeg har itunes + iPod, så jeg slipper det problemet.

Skrevet
Godtfolkz, noen som vet sånn ca hvor mye man får pr. dvd hos Gamestop? Tenkte jeg skulle strippe samlinga litt for filmer jeg har dobbelt opp av, ikke kommer til å se igjen etc. Men hvis jeg får minimalt med penger, kan jeg prakke det på kjentfolk i stedet.

Anyone?

Og nå som jeg ser at CAT-scan leser i emnet, hva skjer med programmet til filmklubben?

Skrevet (endret)

Sjeldent mer enn 30 kr, og minst 5 kr. (dog, flere som har verdi lik null, som de ikke tar i mot).

Du får som regel 10-15 kr.

Er også verdt å nevne at du kun får 80% av total summen om du ønsker å få pengene kontant. Eneste mulighet for å få 100% er om du tar det på et Gamestop-gavekort.

Endret av Thantophobia
Skrevet
Det er der problemet ligger for noen, noe som er ganske forståelig. Heldigvis må jeg ha quicktime innstalert på pcen min, siden jeg har itunes + iPod, så jeg slipper det problemet.

'Heldigvis' er nok ikke akkurat ordet jeg ville brukt.

Skrevet
Sjeldent mer enn 30 kr, og minst 5 kr. (dog, flere som har verdi lik null, som de ikke tar i mot).

Er også verdt å nevne at du kun får 80% av total summen om du ønsker å få pengene kontant. Eneste mulighet for å få 100% er om du tar det på et Gamestop-gavekort.

Så man får kun 80% av 10-15 kr ? Oi, nå fikk jeg lyst til å kvitte meg med filmene mine!

Hender jeg stikker innom Gamestop iblant. Kan finne mye fint i "Pre-Played" hyllene dems. Prisene er riktignok helt malplassert. Jeg kjøpte Star Wars Episode III 2 disc limited edition for 39,-, ikke en eneste ripe verken i coveret eller noen av platene. Mens en annen lett tilgjengelig single disc utgave av en film kan koste over 100 kr.

Skrevet

Så man får kun 80% av 10-15 kr ? Oi, nå fikk jeg lyst til å kvitte meg med filmene mine!

Hender jeg stikker innom Gamestop iblant. Kan finne mye fint i "Pre-Played" hyllene dems. Prisene er riktignok helt malplassert. Jeg kjøpte Star Wars Episode III 2 disc limited edition for 39,-, ikke en eneste ripe verken i coveret eller noen av platene. Mens en annen lett tilgjengelig single disc utgave av en film kan koste over 100 kr.

Jepp, det går som regel på tittelen og ikke utgaven, desverre. Så det er ikke å anbefale og poppe innom med en limited edition og forvente å komme ut igjen noe særlig penger.

Om man har mange filmer man ellers bare ville kastet er det definitivt en god løsning. Har man nok kan man lett få igjen et par hundrelapper.

Skrevet

Hvis man først skal selge filmene sine til Gamestop virker det som det er lagt opp til at man skal bruke alle pengene man får for DVDene på andre brukte DVDer. Det er mer en byttetjeneste enn en inntekt.

Skrevet

20+ kr for en film kan jeg leve med. Har masse duplikater(Hitchcock-filmer, Shawshank, Pulp Fiction etc), og det er jo unødvendig. Jeg velger å tro at siden mange av titlene er såpass "godt ansett", kan jeg få litt for de. Så har jeg masse drittfilmer jeg skal kvitte meg med, mest for å få litt plass i hylla. Litt labert at man bare får 80% av varen, jeg er ikke interessert i nye bruktfilmer, da får jeg jo ikke bedre hylleplass.

Skrevet

I steden for at jeg lager et nytt emne, tenkte jeg å bare spørre her.

Noen som vet om noen filmer ala "Top Gun", filmer som har flyging av noe slag, med i handlingen?

Skrevet
I steden for at jeg lager et nytt emne, tenkte jeg å bare spørre her.

Noen som vet om noen filmer ala "Top Gun", filmer som har flyging av noe slag, med i handlingen?

The Aviator?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...