Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wow, wow og wow...

The Man from Earth

Fantastisk film. Så simpel, men fortsatt så utrolig stor.

Einig. Viser så utruleg bra kva ein god (SÅ VANVITTIG HELSIKKES GOD) historie kan gjere. Er det nokon som veit budsjettet på den filmen? :)

Skrevet
Die hard filmene, leon. Shoot'em up anbefales på det sterkeste om du liker 97% action :)

Ja, Die Hard filmene er jo toppen :D

Sett Shoot'em up? Ikke helt samme gate som Die Hard, men sinnsykt kul^^ Ikke så avansert historie heller sånn at du sliter ut hjernen før du skal lese til eksamen :)

Skrevet

Godt å høre at folk prioriterer film fremfor eksamenslesing. Men jeg ville ikke anbefalt Shoot 'Em Up, den er bare for cheezy, dum og kjedelig. Se Die Hard(1-3, dropp 4ern), Rambo(helst 4ern), Terminator(1 eller 2, 3ern til nød), Aliens, Mission Impossible eller Leon, for å nevne noen som poppa inn i hodet.

Skrevet
Die hard filmene, leon. Shoot'em up anbefales på det sterkeste om du liker 97% action :)

Ja, Die Hard filmene er jo toppen :D

Sett Shoot'em up? Ikke helt samme gate som Die Hard, men sinnsykt kul^^ Ikke så avansert historie heller sånn at du sliter ut hjernen før du skal lese til eksamen :)

Ja, har sett den. Skikkelig bra!! :D

Skrevet

Skal du ha 100% aciton så dytter du inn The Rock, Bad Boys 1 & 2, Transformers, Hard Boiled, The Killer eller A Better Tomorrow...

Skrevet

Jeg vil påstå at The Rock er tidenes beste 100% actionfilm. Den er så og si helt perfekt, jeg rett og slett elsker den filmen!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Man ikke mislike The Rock. Meget bra søndagsfilm :)

Er ingen stor fan av Jerry\Michael men filmer som

Bad Boys (kun ener`n)

Gone in 60 sec(Orginalen er bedre)

The Rock

Con Air(jerry has a hard on for Nichols Cage :p)

er gode å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...