Delvis Skrevet 5. november Skrevet 5. november Har sett The VVitch og Nosferatu, spesielt førstenevnte falt meget godt i smak (8/10). Nosferatu var også bra, men det var et sterkt inntrykk. Det var som man kjente råtten stank gjennom skjermen . Trenger se den igjen for å gjøre opp en klarere mening 😕 1
GnilreG Skrevet 6. november Skrevet 6. november DukeNukem3d skrev (På 4.11.2025 den 19.38): Jeg kan ikke styre hva du liker, vet bare at jeg synes den var veldig god og original. Godt og troverdig skuespill Enig i at det var veldig godt skuespill.
Comma Chameleon Skrevet søndag kl 20:17 Skrevet søndag kl 20:17 Måtte gi A House of Dynamite en sjanse. Den første akten var kanonbra, og så er resten totalt bortkastet tid. Skjønner hva de prøver på, men det fungerer ikke. Som en kortfilm som ble dratt ut alt for lenge.
Tomeito Skrevet mandag kl 07:17 Skrevet mandag kl 07:17 Likte hele A House of Dynamite jeg, selv om jeg jo kan forstå innvendingene mot den.
Comma Chameleon Skrevet mandag kl 11:34 Skrevet mandag kl 11:34 En annen film som på noen områder er litt lik, selv om tonen er litt ulik, er Don't Look Up. Der synes jeg de løser noen av de samme utfordringene på en mye bedre måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå