Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjekk detaljerikdommen i denne scenen fra Secret of NIMH. Dette er hula til storugla:

Se filmen hos Youtube

Sånt ser man ikke lengre. Filmen er fra 1982.

Kjempebra detaljert.

Haha, husker vi så den på barneskolen. Var vel bare noen få gutter igjen når filmen var ferdig ^^

Haha ja Fyfaen, filmen er en real mindfuck.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nok en film som har gått under radaren - denne gangen en animert herlighet som heter "Film Noir". Dette ser simpelhen fantastisk ut - sjekk ut trailern:

High-res trailer finner dere her

Endret av Montag
Skrevet

Filmer som skremte meg da jeg var liten var Camilla og Tyven. Særlig en scene hvor de var ute og gikk i skogen. Plutselig hopper det frem en fyr med et digert laken over seg, så han ser ut som en spøkelse. Hver gang den scene kom sprang jeg på kjøkkenet og gjemte meg.

Drit skummelt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fuglekrigen skremte meg som barn.

Samt Skjønnheten og Udyret(det var jo blod!)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Dog ikke tegnefilm,men ja veldig skummelt.

Skrevet

Nå som det er så populært med forumtreff og sånn så burde vi nesten laget et eget. "Filmfolkets nostalgiske helaften" kunne vi kalt det og leid en kinosal og sett gamle klassikere fra vi var små. :p

Skrevet (endret)

Skulle ønske jeg kunne bli 7 år igjen, og se enda flere klassikerne. Skremmende minner fra kinosetet er noe av den beste filmnostalgien man kan få :)

Utmerket forslag, Lars! :D

Endret av Badering
Skrevet
Det der så brutalt kjedelig ut.

Hehe, du foretrekker altså Harry?

Krabat er forresten basert på en tysk barnebokklassiker.

Har en pinefull historie med HP, leste de første 6 bøkene og den 7'ende sugde så hardt at jeg ikke trodde det var mulig.

Skrevet

Som det fantasiludderet jeg er så så jo filmen kul ut. Ikke helt barnevennlig, noe Harry Potter tjener mer på (jeg har unger, så det er fint når fantasifilmer kan sees sammen med dem). Virker litt mørkere enn kildematerialet.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Vet ikke skummelt men disturbing er det i hvertfall :

http://www.youtube.com/watch?v=3LdwGUXoXyA

Hvilket flyselskap har best priser : Jefferson Airplane vs Banana Airlines ?

Hver gang jeg søker dukker ikke disse opp , er jo bare slike som SAS , Norwegian , KLM osv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...