Heimdal Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Liker nå veldig godt hunter buffs eg. TSA /NR <3 Feral druid +3 crit Men dumt at de bare går i gruppen du er i:(
Skribenten_ Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Stealth != Invisibility 7154263[/snapback] 7195807[/snapback] det er ikke noe buff fa
Knofle Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Spirit of Zandalar Increases movement speed by 10% and all stats by 15% for 2 hours.
hrmpf Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Swift Wind Increases movement speed by 40% Increases attack speed by 30% Hater at man løper så tregt i WoW.
Sindrelol Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 I Pvp har mage imba buffs imo, dampen magic og ice armor hjelper en del vs casters og melee.
hasuwest Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Skal ikke nekte for at det er morro å bruke Flask of Supreme Power, Blessed Wizard Oil, Greater Arcane Elixir, Elixir of Shadow Power, aktivere ZHC og one shotte litt i PvP
Skribenten_ Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 dette er jo ikke vandelige buff dere snakker om.. dette er jo drinker og potions dere selv lager av å fiske og plukke blomster og sånt.. nå snakker jeg liksom om spells eller talents
phnx85 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 dette er jo ikke vandelige buff dere snakker om.. dette er jo drinker og potions dere selv lager av å fiske og plukke blomster og sånt.. nå snakker jeg liksom om spells eller talents 7201165[/snapback] Buffs er buffs selv om det er pot eller spell.
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Fra førstepost: men det må jo være en buff som overall er bedre en andre. 7150219[/snapback] Nei, det må det ikke.
gamer73 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Den der dragonslayer cry er den beste jeg vet. Jeg har "flyttet" til SW for godt nå. Dvs jeg har HS i SW. Før "bodde" jeg i IF. Og jeg merker at flere og flere av folka i guildet mitt som raider har valgt SW som sitt hjem:)
John Keats Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Den der dragonslayer cry er den beste jeg vet. Jeg har "flyttet" til SW for godt nå. Dvs jeg har HS i SW. Før "bodde" jeg i IF. Og jeg merker at flere og flere av folka i guildet mitt som raider har valgt SW som sitt hjem:) 7209274[/snapback] Du slipper i allefall å høre " Hi, please visit www.buywowgoldhere.com! The cheapest gold online blablablablablablabla " når du er i SW.
gamer73 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Du slipper i allefall å høre " Hi, please visit www.buywowgoldhere.com! The cheapest gold online blablablablablablabla " når du er i SW. Det er sant hehe. Men jeg er kjent for å ikke følge noe særlig med på hva som foregår i chat vinduet uansett om det er whispers eller ei:)
Blue_Vex Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hvis jeg holder meg til buffs som classene kan caste så er valget likevel vanskelig. En buff som er bra for Warrior kan være meningsløs for Mage. Det er derfor MotW er så "bra" i følge Blizzard. Den er altid brukbar for alle classes, uansett situasjon. Eneste buffen som rivaliserer MotW må være Blessing of Kings. Uansett, når TBC kommer så tror jeg at Bloodlust blir en av de beste buffene som classes kan caste.
kallekul Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 blessing of kings.. helt klart i alle fall hvis du trenger alle attributsene
Creeping_Death Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hvis man mind controler en ogre mage i Dire Maul north, kan man buffe "Bloodlust" på folk i partyet... Husker ikke helt hva den gjør, men husker det er morro. EDIT: aha! Bloodlust (Rank 1) 750 Mana Instant cast 10 min cooldown Increases melee, ranged, and spell casting speed by 35% for all party members. Lasts 1 min. Endret 3. januar 2007 av Creeping_Death
Bredoc Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Blessing of Kings. Utenom selfcast og partybuffs sier jeg Onyxia buffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå