Gå til innhold

hva mener du er spillets Beste "buff" og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke nekte for at det er morro å bruke Flask of Supreme Power, Blessed Wizard Oil, Greater Arcane Elixir, Elixir of Shadow Power, aktivere ZHC og one shotte litt i PvP :)

Skrevet

dette er jo ikke vandelige buff dere snakker om.. dette er jo drinker og potions dere selv lager av å fiske og plukke blomster og sånt.. nå snakker jeg liksom om spells eller talents

Skrevet
dette er jo ikke vandelige buff dere snakker om.. dette er jo drinker og potions dere selv lager av å fiske og plukke blomster og sånt.. nå snakker jeg liksom om spells eller talents

7201165[/snapback]

Buffs er buffs selv om det er pot eller spell.
Skrevet

Den der dragonslayer cry er den beste jeg vet. Jeg har "flyttet" til SW for godt nå. Dvs jeg har HS i SW. Før "bodde" jeg i IF. Og jeg merker at flere og flere av folka i guildet mitt som raider har valgt SW som sitt hjem:)

Skrevet
Den der dragonslayer cry er den beste jeg vet. Jeg har "flyttet" til SW for godt nå. Dvs jeg har HS i SW. Før "bodde" jeg i IF. Og jeg merker at flere og flere av folka i guildet mitt som raider har valgt SW som sitt hjem:)

7209274[/snapback]

Du slipper i allefall å høre " Hi, please visit www.buywowgoldhere.com! The cheapest gold online blablablablablablabla " når du er i SW.

Skrevet
Du slipper i allefall å høre " Hi, please visit www.buywowgoldhere.com! The cheapest gold online blablablablablablabla " når du er i SW.

Det er sant hehe. Men jeg er kjent for å ikke følge noe særlig med på hva som foregår i chat vinduet uansett om det er whispers eller ei:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis jeg holder meg til buffs som classene kan caste så er valget likevel vanskelig. En buff som er bra for Warrior kan være meningsløs for Mage. Det er derfor MotW er så "bra" i følge Blizzard. Den er altid brukbar for alle classes, uansett situasjon. Eneste buffen som rivaliserer MotW må være Blessing of Kings.

Uansett, når TBC kommer så tror jeg at Bloodlust blir en av de beste buffene som classes kan caste.

Skrevet (endret)

Hvis man mind controler en ogre mage i Dire Maul north, kan man buffe "Bloodlust" på folk i partyet... Husker ikke helt hva den gjør, men husker det er morro.

EDIT:

aha!

Bloodlust (Rank 1)

750 Mana

Instant cast 10 min cooldown

Increases melee, ranged, and spell casting speed by 35% for all party members. Lasts 1 min.

Endret av Creeping_Death

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...