Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er det best med eller uten kondom?pleas svar


Logiyou

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da lurer jeg på Uderzo hva du tolker den "SEXUELLE LAVALDER" på 16 år som ?

 

Det er vel mer at de ikke kan bli straffet for det ?

7147278[/snapback]

Ja. Loven er for å beskytte den parten som er under 16 år. Er begge under 16 år blir det ikke noen straffesak, men hvis en er under 16, kan det rettes tiltale.

Lenke til kommentar
Det er nok ikke et direkte tilfelle.

7148260[/snapback]

Ok, omformulere..

 

Etter min erfaring føler de fleste gutter mer uten kondom, og vil helst ha sex uten kondom.

7148671[/snapback]

 

Og du sier vel ofte nei da? Hvis ikke....hvorfor ikke?

 

Jeg begynner vel å skjønne ut fra noen innlegg her at jeg er i stor utakt med de som er 10 - 15 år yngre enn meg.

 

Hvis du ikke sier nei når de vil ha uten kondom, Kanskje du kan fortelle meg hvorfor? Er du ikke redd for å bli smittet av noe du ikke kan bli kvitt igjen? (herpes, aids).

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Og du sier vel ofte nei da? Hvis ikke....hvorfor ikke?

 

Jeg begynner vel å skjønne ut fra noen innlegg her at jeg er i stor utakt med de som er 10 - 15 år yngre enn meg.

 

Hvis du ikke sier nei når de vil ha uten kondom, Kanskje du kan fortelle meg hvorfor? Er du ikke redd for å bli smittet av noe du ikke kan bli kvitt igjen? (herpes, aids).

7149100[/snapback]

Jeg får på følelsen at du tror jeg ligger med alle jeg møter. Det er ikke tilfelle. Trenger jo ikke ligge med noen bare fordi de har lyst til det, eller man er på flørtern.

De jeg har sagt ja til som ikke vil bruke kondom, har vært kjærester. Jeg ser ingen grunn til å fortsette å bruke kondom i all evighet når man har vært sammen en stund.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...