zbegra Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Dessuten har Blizzard sagt at de åpner for å bytte ut arena rewardene ved hver sesong for å matche det beste som er tilgjengelig av PvE loot.
LuggagE Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Godt å se så mange bra grunner her, deilig å få fokus litt over på det som blir BRA med TBC, er helt røten i hue av å henge på WoW-europe-forums, alt er negativt, alt er klaging. Enda en ting jeg gleder meg til: Å utforske nye steder med dama, er liksom litt ferdig med Azeroth, ikke mye igjen å utforske der, bortsett fra nye steder å raide.
gamer73 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 og her et sitat fra en forumskribent som ser ut til å ha litt peil (han er vel også beta tester) Hope this helps those currently grinding. I my opinion getting lvl 70 PVP armor and then trying for an Arena weapon will be most efficient for true casuals and those not able to Rank high in the Arena: the PVP armor is somewhat close to Arena, and however slowly you collect arena points you should eventually be able to afford a weapon or 2 (which blow the pvp stuff out of the water). Og dette ser jo riktig så greit ut
ugotabanana Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Skal bli morro levle, plukke nye blomster og se ting man ikke har sett før :>
Instict Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 jeg kommer nok til å gå mer over fra pve til pvp. Og så gleder jeg meg til å lvle opp en Blood Elf<3
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Gleder meg til nytt PvP-system, nye talents og masse nye ting i proffesions. Selvfølgelig gleder jeg meg også til å gjøre nye quests og instancer. Det jeg ikke gleder meg til er å møte en Draenei Shaman som vil drepe meg. Får vel corpescampe lowbie-sonene til Alliance et par uker slik at færrest mulig Shamaner får lvlet opp.
stigos3000 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg gleder meg til å levle og utforske nytt landskap med mine irl venner mens vi sitter på ventrilo og koser oss. Også ser jeg fram til å bli lvl 70 og teste det nye pvp-systemet , det er alt for få rewards nå . Skal bli godt å få slutt på hardcore pve raidinga også. Måtte bare quote dette : Imagine the following: TBC went live, about 60% of the lvl-60 population would be playing by 6 o'clock the same night. Their first quest in outlands: [62] Kill teh Murlock invaders! (0/12) (or something, were taking the stereotypical murlocks as an example) There are two murlock spawnpoints, naturally all of which are dead.. Beside the murlock corpses around, about 60 adrenaline-filled Horde and Alliance guys (the ones not busy with their new draenei and blood elves) will be holding their mouse-cursors over the next timed spawnpoint (ofcourse, curse-gaming.com will have a murlock timer aswell just like a timer for night dragon's breath in Felwood etc ). One Murlock vs 60 tense players, 30 horde 30 alliance... THE MURLOCK SPAWNS fireblasts fly across cyberspace, players tabbed / rightclicked the wrong target and they all start attacking eachother with increasing vigor. Cursing on Teamspeak or Ventrilo, as warriors see their hp going down due to the 20 dots on them and the UD mage in the back not getting a scorch off because of 2 backstabbing gnome rogues that just used escape artist on his frost nova!! NERF Zomg LAWL etc.. In the end, the last paladin has about 300 hp left and no mana (lay-on-hands sucks) and then.. the next murlock spawns. So goes the first day in the newly opened world: Outland can't wait! Endret 25. oktober 2006 av stigos3000
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hehe, fantastisk. Jeg roflet irl. Jeg tror nok det er en grunn til at de har laget Outland temmelig stort.
Poor Leno Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hvis jeg kjøper meg TBC, så gleder jeg meg mest til å starte å levle warrior igjen... Savner det fælt!
Bad_Byte Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 1) Nye områder og quester 2) Alliance siden vill få føle hvor irriterende bobbleboys er i PvP
Fruktkake Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Må vel kun være flying mounts.. Er litt forbanna at all denne raidinga blir meningsløs.
øl_i_tastaturet Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Har hørt at man kan gifte seg i TBC Det er derfor jeg kjøper det. 7145835[/snapback] Du kommer til å kjøpe deg TBC fordi du kan gifte deg der?
Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Har hørt at man kan gifte seg i TBC Det er derfor jeg kjøper det. 7145835[/snapback] Du kommer til å kjøpe deg TBC fordi du kan gifte deg der? 7149158[/snapback] Noen trenger litt frisk luft kanskje:
Theoneask Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Gleder meg til å gjer quest og få exp igjen. Utforske nytt land ilag med venner, møte nye mobs, nye utfordringer osv. Til slutt bli lvl 68 og fly rundt i stonecraw form<3
DeadbeaT Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 og her et sitat fra en forumskribent som ser ut til å ha litt peil (han er vel også beta tester) Hope this helps those currently grinding. I my opinion getting lvl 70 PVP armor and then trying for an Arena weapon will be most efficient for true casuals and those not able to Rank high in the Arena: the PVP armor is somewhat close to Arena, and however slowly you collect arena points you should eventually be able to afford a weapon or 2 (which blow the pvp stuff out of the water). Og dette ser jo riktig så greit ut 7146269[/snapback] uhm, whatever he said
Freak627 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Det jeg gleder meg mest til er og høre morra mi klage og klage over at jeg må komme meg i seng pga skole osv
.tomf Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Er litt nysgjerrige på "summon water elemental" talenten til Mages jeg.
Poor Leno Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Er litt nysgjerrige på "summon water elemental" talenten til Mages jeg. 7149744[/snapback] Ahhhw.... *Drømme tilbake til Warcraft 1* Det blir nok bra!
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ahhhw.... *Drømme tilbake til Warcraft 1* Det blir nok bra! 7149764[/snapback] Hm. 3x edderkopper til warlocks hadde jo heller ikke vært helt på trynet.
Instict Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Er litt nysgjerrige på "summon water elemental" talenten til Mages jeg. 7149744[/snapback] Water elemental video i spoiler for de mest intr. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Water Elemental - WoW Burning Crusade Beta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå