Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bruker FF 2.0.0.14 her.

Jeg sliter av og til med at markøren forsvinner når jeg skal srive noe inn i et tekstfelt. Noen som vet om et triks for å få den frem igjen?

Kan ikke se noe sammenheng, det skjer visst bare random.

[edit]

Fant ut nå nettopp at hvis jeg åpner et nytt ff vindu, finner en tekstboks på nettet i det nye vinduet og skriver litt der og så lukker vinduet, så er markøren plutselig tilbake i den opprinnelige instansen av ff.

Men skulle like gjerne blitt kvitt småbuggsen en gang for alle :glare:

Endret av geir__hk
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Dette inkluderer også innlegg av typen "*Mine innlegg*".

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Endret av Skagen
Skrevet
Er du sikker på det?

Jeg har IE som default browser så kan ikke sjekke det men om du har firefox som default browser burde det fungere?

Jeg har FF som default ;)

Skrevet

Jeg husker jeg hadde denne funksjonen for lenge lenge siden, men tror det var i Opera. Det var sånn at jeg kunne markere en link (som ikke var klikkbar) og høyreklikket og kunne velge åpne, slik at jeg slapp å kopiere-lime-gå-til.

Finnes det en addon til FireFox for dette?

Skrevet

Jeg tror det er noen muligheter under Verktøy - jeg har fått det til å åpnes i FF (ny fane, hvis allerede oppe :p), men jeg skal ikke påstå at jeg husker hvordan...

Skrevet

For øyeblikket er det kun utgivelseskandidater (Release Candidates - RC) man kan laste ned derifra, men senere i dag (den 17. juni) vil den endelige fullversjonen bli tilgjengelig. Så om du venter bittelitt til så slipper du å måtte oppgradere din FF3 RC3 til den endelige versjonen bare etter timer du installerte RC3. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...