Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
les hele tråden. den har faktisk AD2P, dette bekreftet etter at noen snakket med en SE-representant.

 

men jeg har sett noen sider påstå at W710 har blitslampe, noe den defintivt ikke har ;)

7136030[/snapback]

Merkelig at det ikke står noe i specen på SE sine sider..

 

Har sett lenge på denne og kjøper den vist den har AD2P støtte,men er ikke overbevist om at den har det enda...

Lenke til kommentar
bare så det er helt klart, du snakker om W710 nå ja?

 

hmm, du har rett, SE sine sider nevner ikke AD2P for W710. men jeg kunne bannet på at jeg fant det under den telefonen sist jeg var inne å sjekket.

 

nå er jeg totalt forvirret...

7138613[/snapback]

 

Ifølge http://qualweb.bluetooth.org/Template2.cfm...&ProductID=3508

så støtter den AD2P noe K800x/K610x/K618x &V630x/K790x/W712x & Z712x/W710x/Z710x/K610im/Z610x/W850x også gjør.

 

http://www.sonyericsson.com/walkman/index.aspx?cc=no&lc=no

Her ser det ut som den støtter AD2P

 

Har bestilt den nå så jeg finner det ut..

Endret av taz
Lenke til kommentar

Hei, som nevnt tidligere har telefonen ifølge Sony Ericsson support støtte for A2DP. Jeg har imidlertid ikke fått testet dette i praksis, men satser på at dette stemmer da de var "helt sikre" på dette. A2DP-headsett står også oppført som kompatibelt tilbehør på Sony Ericsson sine sider.

Ellers er det helt korrekt at den ikke har hverken blitz eller fotolys.

Endret av audunms
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Grundig og god test! :thumbup:

 

Jeg får denne mobilen i erstatning for en ødelagt W550i (white screen of death) og kan ikke si jeg er misfornøyd med det byttet.

 

Når det gjelder tykkelsen syntes jeg W550i var veldig tykk med sine 22mm. W710i er 3mm tykkere. Det er noe som kunne vært nevnt i artikkelen, for jeg fikk inntrykk av at den var ganske slank.

Endret av Ximo
Lenke til kommentar

Siden det tydeligvis er en del forvirring rundt funksjonene her hvordan er det da med flash meny'ene og Z710? En annen ting jeg også lurer på : Vil z710 la seg oppgradere med w710 software? Sistnevnte har jo en del fler nytte funksjoner som mest sannsynlig vil fungere like fint i z710 (musikk igjenkjenning etc)

 

Jeg for min del har falt for z710 men blir litt i tvil når det virker som w710 har såpass mange fler funksjoner. En w710 blir det ihvertfall ikke uansett da den er helt horribel å se på (etter min mening) så enten må det gå å få z710 opp på samme plan med software oppgradering ellers kjøper jeg en helt annen telefon.

Endret av Revox
Lenke til kommentar
It should also be noted that wotanserver allows you to flash a z710 with w710 software. The z710 doesn't have the hardware required for the pedometer so all of those features don't work, but anyone who wants the phone and isn't interested in the fitness features might want to save some money and just buy the z710 and flash it to a "WZ710".

 

Fant denne informasjonen HER så det lover jo bra. Men vet jo ikke 100% om det stemmer enda dog gjør det det så blir det en z710 på meg ihvertfall! :dribble:

 

Edit : Informasjonen stemmer!

Endret av Revox
Lenke til kommentar

ser ikke noen antydning til flash menyer på Z710en jeg har (men SVG elementene er mer den livlige nok for min smak ;) ).

 

når det gjelder funksjonsforskjeller så er det nok helst sportsfunksjonene (med tilhørende hardware) og walkman delen (som igjen sikker nok er delvis basert på bedre hardware). ellers har jeg fått inntrykk av at det er heller små forskjeller.

 

er storfornøyd med min Z710 så langt :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har denne telefonen selv. Fikk den til jul i 2006.

 

Det jeg er litt skuffet over er at den grå "gummipakningen" utenpå på telefonen når den er lukket bare løsnet etter noen måneder. en måned etter der igjen datt den helt av.

 

Jeg sente den inn på reperasjon hos lefdal og fikk'en igjen en måned etterpå så god som ny

Lenke til kommentar

Velkjent feil, og skjer med de fleste. Reperasjon utsetter problemet, ikke nødvendigvis fikser det.

 

Mye eksempler på slikt. Nokia 5500 mister tastene på nesten alle mobilene, og de knekker på S500i/W580i. Produsentene velger nesten utelukkende alltid ved slike problemer å anse det som garantifeil, men ikke endre produksjonen.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...