Gå til innhold

Anbefaling av lcd 24"


Notch

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om det er noen som har en "go" 24" lcd pc skjerm å anbefale,

Spiller Battlefield2 og 2142 så en skjerm som kan takle spill veldig godt.

Er på utkikk etter en forholdshvis STOR skjerm da, trenger ikke nødvendigvis være akkurat 24".

Pris rundt ca. 10000,-

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville også valgt Dell sin 24" fremfor samsung sin, noe jeg også har gjort. Dell sin er betydelig mer gjennomført med pivot-funksjon, bedre høydejustering, mer elegant fot og design, innebygget USB-hub, minnekortleser (det er kjekt å ha dette på skjermen), dessuten har den flere signaltilkoblinger og frakten er inklusert i prisen. Eneste ulempen er at noen rapporterer om at foten er en smule skjev og noen som rapporterer om "banding".

 

Forøvrig så sparer man mange tusenlapper på å gå ned til 22" så det kan også være et godt alternativ. F.eks en 22" Videoseven til 2836 kr.

Lenke til kommentar

Dell 24" test

Dell 20" test

 

Utdrag fra testen: "Etterslepet er nå redusert til 6ms, men her oppførte skjermen seg annerledes enn noen annen LCD-skjerm vi har sett. Skyggen som oppstår når objekter i kontrastfarger beveger seg over skjermen var svært liten. Men i tillegg var det en klart synlig lysere "etterglød" som vi ikke har sett tidligere. I andre mer normale sammenhenger var det ikke mulig å legge merke til denne effekten.

 

Men noen spillskjerm er det likevel ikke snakk om, til det er oppløsningen litt i største laget. "

 

Holdt faktisk på å kjøpe den i sta, men gikk for 20" isteden.

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...