Gå til innhold

Iron Maiden's beste sang?

Skulebollen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den beste? De beste mener du vel? Det går ikke an å velge en ut ifra alt det utrolige Maiden har gitt ut.

7127664[/snapback]

Korrekt.

7127682[/snapback]

ja eg veit.. men tok en utifrå dei beste då;)

Skrevet
Remember Tomorrow, Wasted Years, Seventh Son, Stranger in a strange land, Die with your boots on...

7127877[/snapback]

remember tomorrow e jo genial.. wasted years synst eg ikkje noke om.. seventh son of a seventh son e også utruli bra;)

Skrevet
Phantom of the Opera så absolutt, stor variasjon av riff og hastigheter og bare utrolig raw rett på.

7128389[/snapback]

Enig der. Fantastisk låt.

Ellers er "The Number of the Beast", "The Prisoner" og "22 Acacia Avenue" verdt å nevne.

Skrevet
Ok, glemte att meninga mi ikke teller! :)

7127766[/snapback]

Joda, alle sine meninger teller, en liker mor og en annen datter, sånn er det bare her i livet.

Nytter ikke å dra ut ens meninger eller smak og behag om det ene eller andre, negativt sett, så ta det med ro, vi eier meningene våres selv... :)

Skrevet

Vel,jeg klarer ihvertfall ikke å dra ut bare en Maiden låt som den aller beste,det er ikke mulig ei heller rettferdig ;) .....Hallowed By Thy Name,The Trooper,Running Free...osv osv

Skrevet

Å ha ein avstemning der du finn ut kva gjennomsnittleg låt folk set høgast er greit, utan det blir ein tråd som dette ganske bortkasta synest eg. Å rangere dei er umogleg, så eg kan vel nevne Afraid To Shoot Strangers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...