Gå til innhold

Bilder av ditt kjæledyr (Modemwarn)

Bjorhus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig, dere over meg, absolutte nydelige dyr!

Jeg har en katt jeg og. Den er så flott så, men jeg har enda ikke greid å tatt noen bilder som viser hvor fin den er , hehe

Skrevet

får vell legge ut bilder av bikkja mi, hu er en blanding av Border collie å labrador... 8mnd er hu nå( bildene er veldig sporadisk i henhold til alder)post-93665-1162497135_thumb.jpgpost-93665-1162497175_thumb.jpgpost-93665-1162497197_thumb.jpg

Skrevet

Mange flotte bilder! det som er vanskelig er å fange den "spesielle stillingen" på katta synes jeg, siden katta mi rører på seg hele tiden. :!: :yes:

Skrevet
Elsker bilder av dyr! Mitt favorittmotiv både å ta bilder og se på bilder.  ;) Her er noen av min hund.

Dog ikke de beste sånn teknisk, men skjønn er hun fordet  :!:

Hera.jpg

7132645[/snapback]

Dette var best. Det litt triste uttrykket i ansiktet og den lange halsen. Og den kule vinkelen . Blinkskudd :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Her er pelsdotten våres  :love:

Bildet ble jeg ikke så fornøyd, men. Men måtte teste ut telelinsa mi  :p

7355277[/snapback]

Bildet var litt dårlig fokusert ja. Men nydelig hund. Har egentlig lyst på en slik

Redigert av moderator. Vennligst ikke quote bilder.

Endret av darkness|
Skrevet

Her er hunden min Giha.

Hun er en Golden retriver på ca 1 år.

Er veldig fornøyd med disse bildene, tre av dem er forstørret og hengt opp på veggen.

gihahoppeoverbekk.jpg

Gihariste.jpg

P705013111.jpg

Gihaaakerlper.jpg

Hva synes dere?

Skrevet

Bilde av Pelle, blanding mellom border collie og harehund.

PS: Er det noen begrensing på størrelse på bildene, for jeg forsøkte flere ganger å laste opp et bilde til for bruk i denne posten, men når opplastingen var ferdig lå ikke bildet i listen :(

Skrevet

Flotte bilder! Og licnep: tusen takk skal du ha. Hyggelig å høre! :)

Fribbern: veldig artige bilder. Likte best det nr 3, hvor hunden er i åkeren/gresset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...