Gå til innhold

Fungerer gjestepostingen i Sex og Samliv?


Anbefalte innlegg

Etter min mening, så burde det være strengere regler på denne gjestepostingen. Jeg trodde den skulle brukes til å skrive poster som kunne være veldig avslørende/sensitive, men ærlig talt, er det veldig farlig å skrive om at man er forelsket, eller har lyst til å hoppe på en ny dame?

Jeg kan skjønne det i noen av tilfellene, men jeg syns det har blitt en litt smådårlig trend, og syns folk gjesteposter på litt dårlig grunnlag. Selvfølgelig kan man ikke sette prislapp og gradere problemene til folk, bestemme hva de syns er flaut og kjipt, men. Har jo sett hvor vilt det kan bli med gjesteposting på f. eks kvinneguiden.no, og det ser rotete ut når folk som enten ikke gidder registrere seg, eller bare poster som gjest fordi de ikke vil ha den tråden på seg (?) poster over alt.

 

Noen flere som mener det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir som du sier veldig vanskelig å si "det kvalifiserer, det kvalifiserer ikke". Er veldig individuelt hvor terskelen for sånne private ting går, så dette blir, om ikke annet, ekstremt vanskelig å håndheve på en god måte.

 

Da syns jeg det er et mye større problem at gjestekontoen blir misbrukt slik jeg har sett at den har blitt mange ganger. Dette også er vanskelig å håndheve, og jeg veit ikke helt om jeg er for ordninga lenger i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det finnes såå mange forumer rundt omkring hvor man kan være anonym i hele forumet. Her er et glimrende eksempel på hva jeg mener (selv om akkurat denne kom fra Helse)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=651174

"Gidder ikke logge meg på."

 

Edit: Jeg er selvfølgelig enig med dere som sier at man ikke kan bestemme hva som klassifiserer eller er "gode nok" problemer. Har ingen gode forslag til løsning selv, hehe.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt enig, men som andre har sagt; hvor skal grensen settes?

 

Jeg leste akkurat i helsekategorien. Gjett hva jeg fant, jo en gjest som brukte navnet "gidder ikke å logge meg på".

 

Sånt mener jeg bør filtreres bort.

 

Edit: Juliess slo meg ved målstreken :ohmy:

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...