Gå til innhold

Får vi nokonsinne ein ny T68?


LMH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi! Godt og sjå at eg ikkje er den einaste :)

 

Men for the record, så var det T68 eg hadde, ikkje T68i. Likar designet betre på orginalen!

 

Hadde lagt fra den følelsen selv. T68 er en av flere grunner til at jeg gikk over til Nokia i mange mange år. T68 er den telefonen jeg og flere av mine venner har hatt mest problemer med. Og når jeg tenker på T68 tenker jeg automatisk joystick. Alle jeg kjente som hadde den telefonen fikk før eller senere problemer med joysticken. Hadde selv 2 stk. Begge fikk problemer med joysticken.

 

7125413[/snapback]

 

Kan ikkje sei at eg hadde noko særleg av det problemet sjølv, merka det meir på T610. Men kanskje eg var heldig, var ingen andre i området som hadde den telefonen, så eg kunne ikkje sammenlikne. Ahh.. the memories..

 

T68 har det  desidert fineste skallet jeg vet om! større skjerm, 3G og alt annet hadde gjort den nicest! :dribble:

7131059[/snapback]

 

Drømmen :thumbup:

 

t28i var for min del den telefonen som har varmet hjerteroten mest. Den var sikkert ikke all verden men den hadde de funksjonene jeg trengte og et design som jeg likte veldig godt. har ikke hatt en tlf siden som jeg har vært like glad i...

7132197[/snapback]

 

Ja, T28 har var også ein telefon som eg var veldig godt fornøgd med. Når eg tenker tilbake på det er det i grunnen litt rart, treigare meny skal du leite lenge etter. Men designet! For eit design! Absolutt også ein telefon eg gjerne skulle sett ein "remake" av!

Lenke til kommentar

Ja T68 fra Ericsson, og T68i fra SE var knall bra, var vel den første med farge skjerm?

:)

Hadde denne selv, og herja masse med den, den tålte mye juling, faktisk så hadde den over 1 million bevegelser på joysticken, det var teller på den, konge!

:) Bluethooth også, var vel den første mobilen med det også?

Lenke til kommentar

Jeg er enig med deg som startet denne tråden om at du ikke får den samme "feelingen" av dagens mobiler. Før var det sån at du kunne si WOW etter du hadde set en nye tlf i butikken og tenke at DEN må jeg bare ha meg! Jeg hvet ikke hva som gjør det... Men sån har det blitt med flere ting egentlig... La oss si Mp3 spillere... Det var nesten utrolig i førsten... Men så begynte de å bli sånne trege og kjedlige greier. Helt til Apple ko inn i bilde! De laget iPod. Da "forandra" jeg synet på Mp3 spillerene totalt.. igjen^^. Sån hjåper jeg at det vil bli når eller hvis Apple legger ut en iPhone. Jeg håper at Apple vil blåse litt mere liv i mobil markedet. Er det noen som vet noe om iPhone? Hadde vært moro med litt info hvis noen viste noe^^ :dribble: Og ja... Den mobilen jeg har vært mest fornøyd med må være T68 tlf'n. Dette ble lit langt, meeen det går sikkert bra :thumbup:

 

 

os XPlease :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Savner min T68, joysticken røk etter hvert, men fram til det har dette vært den beste telefonen jeg har hatt, har hatt 2 stk samsung e700, 1stk siemens sx1, 1 stk samsung e720, sonyericsson k508i, sonyericsson k600i og nå til slutt sonyericsson w710i som jeg solgte sist lørdag.. Ingen av de telefonene jeg har hatt er T68 har vært noe å samle på, e700 når den var helt ny var fin, det samme med e720. Men de tålte ikke mitt bruk..

 

Gi meg T68 tilbake :love:

Lenke til kommentar
Bluethooth også, var vel den første mobilen med det også?

7139618[/snapback]

Den første mobilen med innebygget blåtann var vel Ericsson T36.

 

Skulle ønske min K800i hadde bevegelseteller til joysticken. :thumbdown:

7139840[/snapback]

 

R520m var faktisk den første med innebygget Bluetooth. Før dette kunne du kjøpe Bluetooth adapter til T28m og bruke den med HBH-10. Var tider det...

Lenke til kommentar
Siemens hadde en modell med 4-fargers skjerm, men det var ikke helt "skikkelig" fargeskjerm ;)

7139736[/snapback]

En venn av meg hadde denne. Siemens S35 mener jeg å huske. Han mistet den og kjøpte seg en A45 som erstatning :thumbdown:

 

Hadde en Ericsson T68 en periode, men da jeg var såpass ung at jeg bare hadde råd til å "arve" telefoner fra andre, hadde jeg desverre ikke samme overlegne følelsen. Men jeg er fullstendig enig, designet er vakkert :) Har den i gull-farge med svart gummiert bakside og den gamle Ericsson-logoen på. :love: Ligger i skuffen min ennå, er stadig forbløffet over alt det revolusjonerende de fikk inn i en telefon som både var liten og smekker. Utvilsomt en av de store milepælene i Ericsson (SE)'s historie.

Lenke til kommentar

ahh..

 

Husker også min t68 veldig godt.. Det var også den gullfargede...

 

Hvor konge var det ikke å vise ett bilde der du NESTEN kunne se hvem det var.. når photoshop kom hjem til meg, og jeg kunne lage bedre gif bilder ble det jo en helt ny skjerm!

 

Og hva med det å styre dataen ifra telefonen!!??!! Det er bare så vidt noen telefoner kan det i dag.. men det er ikke så stort for meg lenger.. det var aldri så jeg egentlig trengte det men..

 

og.. alle de tingene... Man kunne jo oppgradere software (les: firmware) sånn at jeg hadde det samme innholdet som de som kjøpte SE T68i ett år senere! ahh..

 

Det å lage Themes.. den WOW effekten..

 

Når jeg gikk over til Windows mobile så kom den WoW effekten igjen, med Mp3 spiller, knallbra skjerm, og Windows.. men det blir ikke det samme.. never no more...

 

Jeg sto forresten i kø til neonode lenge! husker ikke om jeg var nr. 3000 eller 6000, men jeg så for meg å få den fort.. Det skulle vært den nye T68 hvis den hadde kommet ut til riktig tid.. nå er alle spesifikasjoners tid over..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...