Gå til innhold

Gothic 3 questbug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en slags bug som forhindrer meg i å fullføre 2 av questene i begynnelsen av spillet. Det er de to questene der du skal eliminere orkepatrulje på farm og orkepatrulje ved ardea.. Når jeg kverker alle orkene så reiser de seg bare igjen etter en stund..

Noen som har peiling på om dette lar seg fikse?

har også diverse grafikk bugs der det plutselig skifter mellom natt og dag når jeg beveger musa..

huff huff...mye bugs.

håper det lar seg fikse uten at jeg må starte fra scratch

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke en bug.

Les manualen til spillet om fighting kommandoer.

Der står det beskrevet hvordan du dreper dem.

Dem må stikkes i hjel da de ligger nede. :)

Ellers er jeg helt enig med deg. Spillet har mange bugs, blant annet en savegame error, plutselig frys av spill.

Det gjør det ikke bedre at loadetider er lange som fy.

Helt ærlig jeg har gitt opp spillet, ble litt for mye loading og omstarter av pc for meg.

Samtiidig syntes jeg det ble vel litt for ensformig etterhvert. Reis til by, lag en revolusjon, reis til neste by, samme igjen, reis til neste by, etc.

Etter 5 byer orket jeg bare ikke mer. Det kommer også av nevnte bugs som ødelegger spilleopplevelsen.

Siste negative ting. Fryktelig irriterende at en wild boar kan drepe deg i meele fight, men du slakter orcer opp til mange i grupper på en gang lett.

Ellers synes jeg grafikken og musikken var veldig bra.

Endret av Darkrevan
Skrevet
Hei!

Jeg har en slags bug som forhindrer meg i å fullføre 2 av questene  i begynnelsen av spillet. Det er de to questene der du skal eliminere orkepatrulje på farm og orkepatrulje ved ardea.. Når jeg kverker alle orkene så reiser de seg bare igjen etter en stund..

7110172[/snapback]

om du ser etter har dem faktisk bittelitt liv igjenn.. og reiser seg om du ikke "finisher" dem som overnevte sier..

Skrevet

okei...får finne ut hvordan jeg dreper de mens de ligger nede da. litt rart..kompisen min som spiller samme spillet rett ved siden av her måtte ikke drepe de mens de lå nede.

fant nettopp en annen bug nå og..den der natt/dag når jeg beveger musa bug'en får dagene til å fly unna noe j.... er egentlig på dag 3 ,men pga den er jeg havnet på dag 335 :p

Skrevet (endret)

haha nice farbasso...

Ja det stemmer at du ikke alltid må stikke dem når dem ligger nede.. noen ganger dreper du dem før det..

For å hjelpe deg.. Du trykker begge musknappene.. da stabber han orcen som ligger nede..

Endret av Pheonix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...