Gå til innhold

Trump 2025 - 2026

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mflj skrev (2 minutter siden):

En hver som har lest i Guds ord forstår hva jeg mener. Jeg snakker om denne verden vs. Guds rike.

Jeg har lest bibelen - men jeg forstod vel ikke innholdet godt nok. Jeg er veldig for en kristen kulturarv og kristne verdier - f.eks aldri lyve,aldri stjele osv.. Men jeg ser ikke at Trump forholder seg til bibelen. Han stjeler jo oljen fra Venezuela. Det er helt åpenbart. At han lyver ser vi jo daglig.  Trump står ikke opp for kristne verdier overhodet - det eneste han bryr seg om er seg selv.

• Liker 6
  • Innsiktsfullt 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rhabagatz skrev (16 minutter siden):

Jeg kan ikke se at det Trump gjør med innvandrere er i nærheten av det Jesus står for.

Skal jeg være ærlig, så tror jeg at du troller.

33 Når en fremmed bor hos dere i deres land, da skal dere ikke undertrykke ham. 34 Den fremmede som bor hos dere, skal regnes som en innfødt blant dere, og du skal elske ham som deg selv. For dere har selv vært fremmede i landet Egypt. Jeg er Herren deres Gud.

Tredje Mosebok 19:33-34

• Liker 2
Skrevet (endret)
obygda skrev (20 minutter siden):

Jeg har lest bibelen - men jeg forstod vel ikke innholdet godt nok. Jeg er veldig for en kristen kulturarv og kristne verdier - f.eks aldri lyve,aldri stjele osv.. Men jeg ser ikke at Trump forholder seg til bibelen. Han stjeler jo oljen fra Venezuela. Det er helt åpenbart. At han lyver ser vi jo daglig.  Trump står ikke opp for kristne verdier overhodet - det eneste han bryr seg om er seg selv.

Eller rettere sagt universelle verdier? Man må vel ikke være religiøs for å vite at å stjele ikke er bra?

Endret av Boing_80
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
1 hour ago, obygda said:

Trump misbruker kristendommen..han snakker ikke om samme Gud som bibelen gjør. 

1. Du skal ikke ha andre guder enn Trump
  2. Du skal plassere mitt navn (Trump) på alle monumenter
  3. Du skal bruke hviledagen til å anklage alle andre for de feilene du selv gjør
  4. Du skal ære Trump
  5. Du skal slå i hjel de som har andre meninger enn meg
  6. Du skal bryte ekteskapet om du kan importere enn yngre dame
  7. Du skal stjele og svindle for å gjøre Trump rikere
  8. Du skal tale usant om alt for å dekke over dine feil
  9. Du skal begjære din nestes hus og landområder. 
  10. Du skal begjære din nestes ektefelle og barna hans 

Du har bare ikke lest de ti bud i Trumpbibelen. 

• Liker 8
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Mflj skrev (18 timer siden):

Hans intensjoner er det Gud som vet alt om. Jeg tror på hans intensjoner. Hvis vi skal snakke om antikrist så er nok Norge ett av landene du kan merke denne ånden sterkerst desverre. 

Du troller nå, ikke sant? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (50 minutter siden):

Lurer på hva Den Norske kirke mener om de vanvittige kommentarene her.

Hvorfor er det interessant? De har jo beveget seg bort ifra Jesus sin lære på mange områder allerede for lenge siden. Det som virkelig er interessant er vel hva Gud selv mener?
Og hvis du virkelig lurer på hva Gud mener, så er det vel opplagt at man burde gå til han som virkelig har svaret på hva Gud mener, og spørre han. Nemlig Gud selv. Synes du ikke? 

Endret av Mflj
  • Liker 2
Skrevet
Duriello skrev (8 minutter siden):

Hva heter det du har fått innabords, og hvor kan man få tak i litt? Spør for en venn.

Guds Ånd. Du kan få Guds ånd av Gud. Men du må mene det. Og du må være villig til å betale det det koster å følge Jesus.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Mflj skrev (1 minutt siden):

Guds Ånd. Du kan få Guds ånd av Gud. Men du må mene det. Og du må være villig til å betale det det koster å følge Jesus.

Ah, nei æsj.. Står over.

Trodde ett øyeblikk det var tung psykofarma eller noe.

Endret av Duriello
  • Liker 1
Skrevet
Mflj skrev (20 minutter siden):

Hvorfor er det interessant? De har jo beveget seg bort ifra Jesus sin lære på mange områder allerede for lenge siden. Det som virkelig er interessant er vel hva Gud selv mener?
Og hvis du virkelig lurer på hva Gud mener, så er det vel opplagt at man burde gå til han som virkelig har svaret på hva Gud mener, og spørre han. Nemlig Gud selv. Synes du ikke? 

Hjelpes. Enten troller du eller så er du hjernevasket.

• Liker 2
Skrevet
Mflj skrev (22 minutter siden):

Takk for advarselen!

Da skal jeg passe på å unngå guds ånd for alt i verden.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Mflj skrev (55 minutter siden):

Hvor mye koster det? 1000? 3000? 10.000 NOK?

Jeg får stadig vekk slike forespørsler av ulike kristne organisasjoner. De burde lage en prisliste på slikt

Skrevet
obygda skrev (26 minutter siden):

Hvor mye koster det? 1000? 3000? 10.000 NOK?

Jeg får stadig vekk slike forespørsler av ulike kristne organisasjoner. De burde lage en prisliste på slikt

Det kan koste deg både popularitet og livet,.Men du får evig liv i retur

• Liker 2
Skrevet
Tussi skrev (1 minutt siden):

Det kan koste deg både popularitet og livet,.Men du får evig liv i retur

Javel - så jeg kan leve på denne jorden og se mine barn og barnebarn,oldebarn vokse opp?

Skrevet
obygda skrev (2 minutter siden):

Javel - så jeg kan leve på denne jorden og se mine barn og barnebarn,oldebarn vokse opp?

Du vet hva jeg mener

• Liker 1
Skrevet
Mflj skrev (6 timer siden):

Det er akkurat fraværet av denne respekten og tilliten til mennesker fremfor Gud, som jeg anerkjenner Trump for. 

Så... eneste grunnen til at du anerkjenner Trump er at han, ifølge deg, ikke respekterer og har tillit til andre en Gud? At Trump gir blanke i alle mennesker, og kun hører på Gud? En fantasiperson som ifølge bibelen viser et ekstremt hat mot menneskeheten og har skyld i ekstremt mye lidelse og død.

Om Gud eksisterte, slik som bibelen viser han, ville han også fått mange av de samme diagnosene som Trump.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...