Gå til innhold

Norsk MP3-nyhet: X4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er enig med Allfather der, de fleste mp3 spillere ligger i lomma, ellers så ligger de på skrå. De står ikke rett opp.

7119024[/snapback]

Kvifor ikkje? Det må jo være mest praktisk å legge den langs med hofta, ikkje på tvers.

 

Har du større lommer, som for eksempel i ei jakke kan den ligge på sida, har du eit headset med vinkla plugg vil det nok være meir praktisk å ha utgangen på sida så kabelen ikkje får ein knekk, sett at den går rett ut av lomma sjølvsagt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg ser ikke helt oversikten her? Hva har det å si hva mp3-spillere flest gjør? Det er jo først å fremst hva du har tenkt å gjøre med din og dine buksepreferanser det kommer ann på...

 

Dab

God op-amp

OLED

godt batteri (brenselcelle eller noe flashy lithium-ion)

Flash <8 GB

.FLAC støtte

nettverksstøtte rj-45 input, trådløs kanskje

 

Jeg spør ikke om mer.

Lenke til kommentar

Rj45 måtte krevd en dongle og det er ikke særlig ok. Wifi ville krevd enormt med batteri og må i såfall være kun for å overføre filer, men da er man jo i nærheten av en PC med USB alikevel.

 

Derimot burde de hatt blåtann for å overføre sanger fra 1 mp3 spiller til en annen! Dette har jeg savnet. Dette hadde vært meget praktisk i "felten".

 

FLAC støtte, absolutt! Jeg driver nå å digitaliserer alle mine cd'er til bitperfect FLAC. Da har jeg et godt grunnbibliotek som jeg evt. kan transcode ut til mp3 spillere osv, men alikevel native FLAC hadde vært best.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Rio karma har jo nettverksstøtte, tror du kan streame fra nettverk med den også.

Flac native også, 2 arm9 prosessorer, tar jeg ikke helt feil er det den kraftigste av prosessorene i nintendo ds. Eneste kjipe er at rio ikke lager dem mer, og at de ikke går ann å få tak i her til lands.

Zune har jo noe trådløsgreier, men den er ikke aktuell.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...