Gå til innhold

Spiller-anbefalinger til Football Manager 2007 her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi dele erfaringer om spillere i Football Manager 2007!

Jeg kan starte: Styrer Arsenal, og trenger ny forsvar, høyre. Anbefalninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje heeeelt off topic, men er det noen steder man kan laste ned face packs, logoer og kits? Finnes det allerede så tidlig? Soillet kom idag.
:!:

Mest sannsynlig ikke! Men tror ikke du trenger å vente lenge til de kommer... ;)

Skrevet

Hvis det er mye det samme som i FM06 av spillere så vil eg anbefale en titt i Belgias forsvar, veldig mye bra der ;) Anthony Borre, kjøpte han for 105 mill til mitt Brann lag i 2008/2009 sesongen og han er bare en av verdens beste spillere i FM06 :D

Skrevet

Kjøp Finnan fra Liverpool! ;D

Eller bare Cicinho fra Real Madrid.

Den beste måten er jo å scoute for spillere, ta vekk urealistiske targets og velger den du liker best og har penger til :)

Skrevet

Lebohang Mokoena. Får han tilogmed til Norge i starten av sesongen om du gir han nok lønn (får han for 5mill NOK fra klubben)

Skrevet
Jeg kan starte: Styrer Arsenal, og trenger ny forsvar, høyre. Anbefalninger?

7108527[/snapback]

Phillip Lahm er et sikkert og godt valg.

En annen spiller som anbefales er Miroslav Klose. Sett han som target man på lange oppspill. Han vinner absolutt alt i lufta og er ekstrem til å sette igang spillere i bakrom. ;)

Skrevet
Kjøp Finnan fra Liverpool! ;D

Eller bare Cicinho fra Real Madrid.

Den beste måten er jo å scoute for spillere, ta vekk urealistiske targets og velger den du liker best og har penger til :)

7116390[/snapback]

Pøhh... Finnan er bare fyllstoff for å ha 11 spillere på banen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...