Gå til innhold

Vil BF2 overleve?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Hvor lang tid vil det ta før Battlefield 2142 tar igjen Battlefield 2 i compo sammenhenger? Ta eks TG 07 det vil fortsatt finnes en BF2 compo der? Hva tror dere om dette? Jeg tror vel egentlig at Battlefield 2 vil holde seg 1 år til ihvertfall?  :hmm:

7107146[/snapback]

tror nok at battlefield 2 lever litt lenger ja, personlig så syns jeg bf2 var bedre enn 2142(har bare testet demoen, men jeg likte ikke konseptet)

For klanscenen sin del kommer BF2 garantert til å overleve. Ingen av de store klanene har annonsert en overgang til 2142. Grunnen til at aktive spillere slutter er ikke pga. 2142, men at de har gått lei BF2.

Quake Wars: Enemy Territory er det store spillet klanscenen venter på (BF2), dette er spillet som anses for å overta for de store klanene.

Det vi har sett hittil er at BF miljøet har kun plass til ett spill hittil. Battlefield Vietnam tok over for Battlefield 1942, Battlefield 2 tok over for Battlefield Vietnam. Problemet nå er at Battlefield 2142 ikke kommer til å bli så populært, svært mange liker ikke spillet. Til og med største BF miljøet i Norge vurderer å ikke sette opp BF2142 servere pga strenge regler fra EA.

Tror BF2 vil overleve en stund ihvertfall til Armed Assault kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...